Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiintoisin sarjamurhaaja mielestäsi?

Vierailija
01.04.2015 |

Ja perustelut kans mukaan, kiitos :)

Kommentit (369)

Vierailija
101/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:51"] Vain nainen voi kysyä tälläisen kysymyksen. Vastakysymyksenä voisin heitää: Kostuuko torttusi, kun ajattelet psykopaatteja, raiskaajia ja muita sekopäitä? [/quote] Huomaatko muuten että valtaosa sarjamurhaajista on miehiä? Ihan vinkiksi vain. ;) [/quote] Ja valtaosa lastentappajista naisia ;)

[/quote]

Riippuu varmaan missäpäin? Mietihän vähän. Mites esimerkiksi idässä? Naisetko niitä lapsia siellä listii? Samaten suurinosa noista lapsisarjamurhaajistakin on miehiä. 
[/quote]

Älä nyt riemastu siellä :D kyllä suurinosa on naisia kun tilastoja katsoo. Kuulostat ihan feministiltä

Vierailija
102/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle Gunnes. Tappoi omia lapsiaankin ja paljon muita. Ja ihan vaan rahasta. Eikä lopulta koskaan jäänyt kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles Manson jotenkin kiehtoo mua. Vaikka ei hän omin käsin ole kai tappanut kuin 1-2 ihmistä. jotenkin vanha heikko ja sekopäinen hahmo, että melkein säälittää (siis melkein, ei oikeesti). kumpa oma isäni olisi ollut yhtä sympaattinen, jonkunlaisen isähahmon näen hänessä, en tiedä miksi. Hänellä on hauskoja ajatuksia ympäristönsuojelusta, ja vastustaa politikkoja jne. näihin voin yhtyä.

Vierailija
104/369 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:40"]

Dnepropetrovsk maniacs. Se helvetillinen video (3 guys 1 hammer) löytyy edelleenkin netistä ja on pahin asia, jonka olen eläissäni nähnyt. Puistattaa vieläkin, se on aivan täyttä pahuutta.

[/quote]

En halua menettää yöuniani, joten haluatko avata että mistä on kyse? En uskalla googlaa.

[/quote]

Älä googleta. Sairainta paskaa mitä netistä löytyy.. Pari ukrainalaisteiniä kuvaa miten kiduttavat hengiltä vanhemman miehen, mm ruuvimeisselillä puhkovat silmät, hakkaavat vasaralla päähän, hyppivät päällä ja kaivavat mahalaukun sisukset ulos, se uhrin tuskainen valitus ja murhaajien naureskelu jäi lähtemättömästi mieleen kun tuon joskus erehdyin katsomaan, vaikka itse filmin "laatu" on aika heikko. Jossain pusikossa heilahtelevalla kännykkäkameralla kuvattu, kuitenkin se tietoisuus että se on totta ja siinä viedään oikeasti henki siltä mieheltä, sai miltei oksentamaan. Kesällä -07 tapahtui, samat sankarit murhasi paljon muitakin ja kuvasi tekonsa, mm raskaana olevan naisen mahasta kaivoivat sikiön ulos.

Vierailija
105/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:51"] Vain nainen voi kysyä tälläisen kysymyksen. Vastakysymyksenä voisin heitää: Kostuuko torttusi, kun ajattelet psykopaatteja, raiskaajia ja muita sekopäitä? [/quote] Huomaatko muuten että valtaosa sarjamurhaajista on miehiä? Ihan vinkiksi vain. ;) [/quote] Ja valtaosa lastentappajista naisia ;) [/quote]   Riippuu varmaan missäpäin? Mietihän vähän. Mites esimerkiksi idässä? Naisetko niitä lapsia siellä listii? Samaten suurinosa noista lapsisarjamurhaajistakin on miehiä.  [/quote] Älä nyt riemastu siellä :D kyllä suurinosa on naisia kun tilastoja katsoo. Kuulostat ihan feministiltä

[/quote]

Laitapa tänne ne tilastot, joiden mukaan naiset sarjamurhaavat lapsia.

Yhtään sellaista ei ole, lasten sarjamurhaaja raiskaajat on 100% miehiä, moor murdersissa se nainen oli avustajana, mutta muuten ne on kaikki miehiä.

Ikävä totuus teille naisia vihaaville miehille on se, että jos te haluatte yleistää, niin te olette itse niitä sairaimpia, koska suurin osa pedofiileistä, murhaajista, eläinrääkkäjistä ja raiskaajista on miehiä. Joten nauti sukupuolesi ansioista.

Ja itse olet pesunkestävä lassukka trollamaassa ketjuja, ja muutenkin feministi on "ruma" sana vain lassukkapiireissä, muualla se ei edes ole mikään haukkumasana, joten aika munatonta meininkiä taas lassukalla.

Vierailija
106/369 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:01"]

Ja vielä tämä, kuinka joku voi osata puhua niin helvetin hyvin, että kun se kidutettu homorakastaja on jo päässyt karkaamaan poliisien luokse, Dahmer on saanut sen sieltä puhuttua poliiseilta takaisin tapettavaksi. 

[/quote]

OT, ei se ollut mikään homorakastaja, vaan 14v laosilaispoika jonka Dahmer oli siepannut ja joka pääsi raiskattuna ja kidutettuna ja huumattuna pakenemaan Dahmerin ollessa ostamassa lisää viinaa - Dahmer niille poliiseille vaan selitti sitten että poika oli muka hänen täysikäinen rakastajansa ja heillä oli "pieni " riita. Poliisit antoi poitsun hänen huomaansa ja Dahmer paloitteli hänet vielä samana iltana.

[/quote]

Kiitos kun korjasit. Tosiaan puhuin "homorakastajasta" lähinnä siltä muistikuvalta, että Dahmer löysi baareista näitä uhrejaan, joita toki sitten huumasi ja taisi joskus maksaakin seksistä? Jokatapauksessa, siepattu kuvaa tosiaan totuutta paremmin. Pakko kyllä vielä kysyä, että onko tästä missäpäin tietoa jos on siepattu ihan siis sieppaamalla, eikä uhri ole itse kävellyt Dahmerin luokse? Olis kiinnostava lukea, siellä vois olla jotain muutakin uutta itselleni =) Vai tarkoititko siepattu ikäänkuin siinä vaiheessa kun on huumattu, eikä enää päästetty lähtemään pois? 

[/quote]

Olivat he jonkin sortin tuttuja kai ilmeisesti jo aiemmin, jostain muistan lukeneeni Dahmerin käyttäneen ko. pojan veljeä hyväkseen jo aiemmin. Mutta kuitenkin uhri siihen tilanteeseen "siepattu", siis tuskin se 14v oli menossa Dahmerin luo seksiä harrastamaan (toisaalta miestäs sitä tietää)

[/quote]

Mä olin jotenkin kuvitellut (HUOM! Kuvitellut, ei siis mitään tietoa), että nuo Dahmerin uhrit olisi juurikin mennyt suht vapaaehtoisesti seksiä harrastamaan hänen luokseen. Toiselle 14 vuotiaalle Dahmer oli aiemmin maksanut seksistä ja sitten oli niitä baarirakastajia jne. Mutta tosiaan eipä siitä kai ole mitään tietoa, millä mielellä tuo kerran paennut uhri oli Dahmerin luokse mennyt, kovasti kyllä kiinnostaa jos joku sattuu sitten jatkossa tälläiseen tietoon törmäävän, koska minulta on nyt mennyt ohi! =)

Vierailija
107/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevien kommenttien kirjoittajille tiedoksi: nämä perhemurhiin syyllistävät naiset tai miehet eivät juuri koskaan ole _sarjamurhaajia_, joista täällä keskustellaan. Sarjamurhaajuudelle on ihan tietyt kriteerit, jotka eivät täyty jos äidillä napsahtaa ja hän hukuttaa kaksi lastaan.

Vierailija
108/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut rikoskirjallisuutta ja oikeiden rikosjuttujen seurantaa vuosikausia. Sarjamurhaajat ovat lopulta tavattoman, painotan: tavattoman tylsiä, ei oikeastaan tarvitse kuin tutustua muutamaan sarjamurhaajatapaukseen, niin huomaa sen onttouden. Täälläkin tämä on mennyt kilpalaulannaksi siitä, kuka on sairain tai julmin, mut itse henkilöistä ei taideta juuri tietää mitään, joten oletan, et on aika paha mennä näiden sanomaan, onko tätä ja tämä sarjamurhaaja '¨mielenkiintoisin'. Jos silti sarjamurhaaja kiinnostaa, niin väitän kyllä, että silloin teitä kiinnostaa enemmän se pahuus kuin itse sarjamurhaaja.

Mut on poikkeus eli minunkin ääneni menee Jeffrey Dahmerille, joka on monellakin tapaa erilainen sarjamurhaaja. Symppikseksi en kyllä häntä miellä DDD, ihan samanlainen pahuuden pesä hän on, mutta...Dahmerilla oli sairaudentuntu, mikä on aivan poikkeuksellista näiden narsistien ja psykopaattien joukossa. Hän aidosti halusi tietää, mikä hänessä on vikana. Jos omat vanhemmat pelkäävät sinua, kun olet 4-vuotias, niin saattaahan sinussa olla jotain vialla, kenties...

Vierailija
109/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Atrian perhetilalliset on aika kauheita. Kokonainen sarjamurhaajaperhe...

Vierailija
110/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:22"]

Itse olen harrastanut rikoskirjallisuutta ja oikeiden rikosjuttujen seurantaa vuosikausia. Sarjamurhaajat ovat lopulta tavattoman, painotan: tavattoman tylsiä, ei oikeastaan tarvitse kuin tutustua muutamaan sarjamurhaajatapaukseen, niin huomaa sen onttouden. Täälläkin tämä on mennyt kilpalaulannaksi siitä, kuka on sairain tai julmin, mut itse henkilöistä ei taideta juuri tietää mitään, joten oletan, et on aika paha mennä näiden sanomaan, onko tätä ja tämä sarjamurhaaja '¨mielenkiintoisin'. Jos silti sarjamurhaaja kiinnostaa, niin väitän kyllä, että silloin teitä kiinnostaa enemmän se pahuus kuin itse sarjamurhaaja.

Mut on poikkeus eli minunkin ääneni menee Jeffrey Dahmerille, joka on monellakin tapaa erilainen sarjamurhaaja. Symppikseksi en kyllä häntä miellä DDD, ihan samanlainen pahuuden pesä hän on, mutta...Dahmerilla oli sairaudentuntu, mikä on aivan poikkeuksellista näiden narsistien ja psykopaattien joukossa. Hän aidosti halusi tietää, mikä hänessä on vikana. Jos omat vanhemmat pelkäävät sinua, kun olet 4-vuotias, niin saattaahan sinussa olla jotain vialla, kenties...

[/quote]

Dahmerilla ilmeisesti oli myös jonkun sortin omatunto, jota hän vaiensi ja turrutti viinalla. Käsittääkseni teki humalassa/muiden päihteiden vaikutusten alaisena kaikki (tai ainakin lähes kaikki) hirmutekonsa.

Vierailija
111/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:51"]Vain nainen voi kysyä tälläisen kysymyksen. Vastakysymyksenä voisin heitää: Kostuuko torttusi, kun ajattelet psykopaatteja, raiskaajia ja muita sekopäitä? [/quote] Jokuhan tuolla jo halusi antaa piparia dahmerille koska oli nii ihq ja symppis! Just tuon kaltaiset ihmiset on helppoja uhreja. Kyseinen pilluteline kun olisi mennyt kiimoissaan tarjoamaan torttua niin olisi paloiteltuna tullut takaisin.

[/quote]

Meniköhän sulta nyt pointti vähän ilosesti ohi? En ollut sitä piparia Dahmerille antamassa siksi kun hän on sarjamurhaaja vaan siksi, että (jos olisin tietämätön muusta häneen liittyvästä) habitus jotenkin vetoaa minuun - suloinen, sympaattinen, niin kiltin ja älykkäänkin oloinen (ja aww ne ihanat lapsuusvideot, mikä suloisuus on ollut pienenä <3) - tarkoitin siis nimenomaan sitä, ettei se "minä olen sarjamurhaaja!" todellakaan loista naamasta, ja ymmärrän hyvin miten on saanut houkuteltua uhreja. Hänelle varmasti olisinkin ollut helppo uhri ellen sattuisi olemaan nainen, joten ehkä olisin yhdeksi palaksi jäänyt, vaikka olisi tavattukin.

t. se "pilluteline" jonka kommenttiin viittasit (PS. Ihan ilmainen vinkki, jos itse meinaat saada pimppiä ja ilmeisesti oot kateellinen niille jotka sitä saa, ei kannata ehkä ihan ekana puhua naisista pillutelineinä... ;)

Vierailija
112/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:51"] Vain nainen voi kysyä tälläisen kysymyksen. Vastakysymyksenä voisin heitää: Kostuuko torttusi, kun ajattelet psykopaatteja, raiskaajia ja muita sekopäitä? [/quote] Huomaatko muuten että valtaosa sarjamurhaajista on miehiä? Ihan vinkiksi vain. ;) [/quote] Ja valtaosa lastentappajista naisia ;)

[/quote]

Ei suinkaan, vain vauvojen. LASTENtappajistakin on suurin osa miehiä :D Luoja te lassukat olette tyhmiä, luette tilastoja niillä paskanruskeilla laseillanne ja näätte niistä asioita joita edes tiedemiehet eivät näe.

Vierailija
113/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:51"] Vain nainen voi kysyä tälläisen kysymyksen. Vastakysymyksenä voisin heitää: Kostuuko torttusi, kun ajattelet psykopaatteja, raiskaajia ja muita sekopäitä? [/quote] Huomaatko muuten että valtaosa sarjamurhaajista on miehiä? Ihan vinkiksi vain. ;) [/quote] Ja valtaosa lastentappajista naisia ;) [/quote]   Riippuu varmaan missäpäin? Mietihän vähän. Mites esimerkiksi idässä? Naisetko niitä lapsia siellä listii? Samaten suurinosa noista lapsisarjamurhaajistakin on miehiä.  [/quote] Älä nyt riemastu siellä :D kyllä suurinosa on naisia kun tilastoja katsoo. Kuulostat ihan feministiltä

[/quote]

Laitapa tänne ne tilastot, joiden mukaan naiset sarjamurhaavat lapsia.

Yhtään sellaista ei ole, lasten sarjamurhaaja raiskaajat on 100% miehiä, moor murdersissa se nainen oli avustajana, mutta muuten ne on kaikki miehiä.

Ikävä totuus teille naisia vihaaville miehille on se, että jos te haluatte yleistää, niin te olette itse niitä sairaimpia, koska suurin osa pedofiileistä, murhaajista, eläinrääkkäjistä ja raiskaajista on miehiä. Joten nauti sukupuolesi ansioista.

Ja itse olet pesunkestävä lassukka trollamaassa ketjuja, ja muutenkin feministi on "ruma" sana vain lassukkapiireissä, muualla se ei edes ole mikään haukkumasana, joten aika munatonta meininkiä taas lassukalla.

[/quote]

Yhtäänkö ei ole? No, mikäs tämä oli juuri Oulussa kun meni 5? Eikö lasketa lainkaan? Kuopiossa 2 ja Rautavaaralla kolme vaikkei ehkä sarjamurhan kriteerejä nuo 2 viimeistä täytäkään. Ihan muutaman kuukauden sisällä ja Suomessa.

Vierailija
114/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No tää oli itseasiassa mun ensimmäinen kommentti aiheesta. Ja ei mua saa ärsyyntymään se, että joku kommentoi kuten sinä. Mutta jos asia todella on kuten sanot, sinulla on varmasti näyttää meille se tilasto jonka mukaan naiset tappaa lapsia enemmän kuin miehet? 

Vierailija
115/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa helvetin lassukat nyt vaikka vittuun kiitos tästä ketjusta ja perustakaa oma, kun ette osaa/halua otsikon aiheesta keskustella. Oikeesti ärsyttää kun ketju kun ketju menee nykyään täällä tähän helvetin TÄYSIN TOISARVOISEEN sukupuolijankkaukseen. Hakekaa apua ja poistukaa spoilaamasta ketjuja.

Vierailija
116/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:22"]

[/quote]

Itseasiassa en muista kuka oli tämä pedofiili mies, joka myös tappoi ainakin yhden uhrinsa, mutta hän katui myös tekoaan ja ymmärsi sairauden. Halusi lääkityksen joka esti muistaakseni kaiken seksuaalisuuden. Muistaako kukaan hänet? 

Minua hieman loukkaa se, että jos sarjamurhaaja kiinnostaa kiinnostaa sinun mielestäsi se tekojen pahuus yms. Miksi sarjamurhaajat eivät olisi yhtä kiinnostavia kuin muut rikokset? Jos todella se psykoloinen puoli kiinnostaa, niin minun mielestäni juuri sarjamurhaajasta sitä löytää. Mutta nämä nyt on mielipiteitä. 

Vierailija
117/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:03"]

Painukaa helvetin lassukat nyt vaikka vittuun kiitos tästä ketjusta ja perustakaa oma, kun ette osaa/halua otsikon aiheesta keskustella. Oikeesti ärsyttää kun ketju kun ketju menee nykyään täällä tähän helvetin TÄYSIN TOISARVOISEEN sukupuolijankkaukseen. Hakekaa apua ja poistukaa spoilaamasta ketjuja.

[/quote]

Naisia on tapana syytellä tietynlaisesta tunteellisuudesta ja jopa hysteerisyydestä. En lainkaan ymmärrä miksi. Hymiö. Sillä oululaisella "ei-sarjamurhaajalla" muuten oli kuudes pulla uunissa.

Vierailija
118/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:03"]Painukaa helvetin lassukat nyt vaikka vittuun kiitos tästä ketjusta ja perustakaa oma, kun ette osaa/halua otsikon aiheesta keskustella. Oikeesti ärsyttää kun ketju kun ketju menee nykyään täällä tähän helvetin TÄYSIN TOISARVOISEEN sukupuolijankkaukseen. Hakekaa apua ja poistukaa spoilaamasta ketjuja. [/quote] Haista porsas vittu

[/quote]

Hhahahhha!

Lassukat....voin niin kuvitella pikkukikkelisen teron tärisemässä koneella päärynävartalon heiluessa, pikkuinen pullea nyrkki pui koneen näyttöä, sylki roiskuu ja tero huutaa porsasemakkoa rajuna :D

[/quote]

Thanks sister, I got the image! *LOL*

Vierailija
119/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuskeskustelun sijaan meillä näyttääkin nyt olevan ´feministien´ ja ´lassukoiden´ välinen sanallinen mittelö jossa aletaan ampua jo järeillä sana-ammuksilla ja räjäyttää henkisiä poteroita -puolin, toisin...

Vierailija
120/369 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:34"]

Kirjallisuuskeskustelun sijaan meillä näyttääkin nyt olevan ´feministien´ ja ´lassukoiden´ välinen sanallinen mittelö jossa aletaan ampua jo järeillä sana-ammuksilla ja räjäyttää henkisiä poteroita -puolin, toisin...

[/quote]

Joo, se on sääli.

Ei kellään ole enää tuoda uusia nimiä tähän lupaavasti alkaneeseen ketjuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan