Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin ystävälleni lahjaksi käsilaukun ja sitten näin

Vierailija
18.03.2009 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen hänen miehensä siskolla.. hän oli antanut sen hänelle koska hän oli kuulema niin tykännyt. siitä niin kovasti Olisitko loukkaantunut?

Vierailija
2/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänenhän ne on. Vai pitäisikö ystävän säilyttää jotain tavaraa nurkissaan josta ei ilmeisimmin itse pidä, vain siksi että joku on sen hälle antanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo olisin siksi, että olisin ostanut toiselle noin typerän lahjan: Yksinkertaisesti käsilaukku on liian henkilökohtainen asia, sitä ei noin vain voi toinen voi valita.

Mieti oikeasti itse: ilahtuisitko itse, jos saisit lahjaksi käsilaukun, josta et pidä, mutta tiedät, että lahjan antaja haluaa sinun sitä käyttävän ja/tai seuraa, käytätkö sitä? Et varmaankaan.

Juuri asusteet, vaatteet, koriste-esineet; asiat, joita pitää "käyttää" ja ne näkyy, on sellaisia, että NIITÄ EI OSTETA lahjaksi aikuisille, jos ei ole aivan idioottivarma asia, että toinen pitää siitä.

Vierailija
4/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa ostaa itselleen juuri mitään koskaan, nöin sanoi ja tiedän että asia onkin niin.

ap.

Vierailija
5/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin siis epäonnistunut lahjan valinnassa. En sitten tiedä kumpi on parempi, että ystävä pitäisi laukkua kaapin perukoilla tai antaisi sen eteenpäin.

Ostin anopille synttärilahjaksi käsilaukun (oli joskus sanonut, kun ei ole ikinä omistanut mitään vähän hienompaa käsilaukkua, ja laitoin sen vinkkinä korvan taakse) ja se oli sille todella mieleen, ja käyttää tosi paljon, ja pitää hyvää huolta.

Vierailija
6/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse ainakin ilahduin kovasti kun sain mieheni siskolta käsilaukun. Itse en oikein raaski rahoja tuollaiseen laittaa (ko. henkilö kyllä tietää sen ja tuntee minut hyvin sekä tietää että pidän käsilaukuista), joten tuollaisen lahjan saaminen oli todella ilahduttavaa. Taitaa olla muuten jo toinen käsilaukku jonka olen häneltä saanut.

Vierailija
7/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla näyttää kuvaa jostain? meinaan se , että sinusta se on hyvällä maulla ostettu ei kerro onko ystävälläsi samalainen maku. Hänelläkin voi olla hyvä maku, mutta erillainen.

Meinaan mun yhdellä tuttavalla on oikeesti hyvä maku, mikä sopii hälle. Omasta mielestäni minullakin on ihan hyvä maku, mutta siltikin meillä on niin totaalisen erilaiset maut että huhu. en vois kuvitellakaan pitäväni hänen asusteitaan.

Vierailija
8/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan oli tosiiii hieno juu kun antoi eteenpäin..

Samoin tekisin minä jos joku tollo ostaisi mulle jonkun "hyvällä maulla" ostetun käsilaukun.. Jos jostain löytyisi joku jonka muun mielestä se olisi hieno niin eteenpäin vaan.

Vierailija
9/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa toiselle laukku jos ei varmasti tiedä ystävän tykkäävän just siitä laukusta, esim on ihaillu sitä kaupassa.

En ite tykkäis jos joku ostais mulle laukun, enkä käyttäis jos en pitäisi siitä.

Vierailija
10/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ja häntä säälitti koska tällä ei ollut varaa ostaa itselleen mitään sellaista.

se oli näitä Guessin pieniä alesta ostettuja käsilaukkuja.

ap-

Vierailija
11/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sain lahjaksi laukun. Oli täysin antajansa näköinen, muttei sopinut mulle lainkaan.

Itse vein kyseiseen kauppaan ja sain lahjakortin. Ikävää, mutta parempi niin, kuin kaapissa käyttämättömänä.

Vierailija
13/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan loukkaantuisi. Jos molemmat pitivät laukusta ja sitten tosiaan hyvästä sydämestään antoi laukun ihmiselle, joka siitä niin kovasti piti eikä hänellä ole sellaisiin ikinä rahaa. Hyvä mieli pitäisi olla kaikilla!

Tavaraa se vain on..

Vierailija
14/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelias sanoo, ihan kiva joo kiitos onpa mukava jne.. Kuka oikeasti sanois lahjasta, no just tollasen ruman sit toit.

Vierailija
15/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyväksyttävä juttu.

Vierailija
16/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kukaan minulle säälistä anna tuollaisia lahjoja. Rahaa ei ole ostaa itse, mutta vaikka olisi niin en mitään kalliimpia tavaroita silti ostelisi koska en niitä tarvitse

Vierailija
17/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi yhtään loukkaantunut. Jos lahjansaaja esitti tykkäävänsä niin sitten olisin loukkaantunut.

Vierailija
18/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikinä en moista itselleni ostaisi. Enkä haluaisi toisiltakaan saada. Käyttämättä jäisi - tai antaisin siskolleni :)

Vierailija
19/19 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missaatte asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi