Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verinen vuoto ennen synnytystä?

18.03.2009 |

Nyt kaipailisin pikaisia vastauksia. Olen raskaana viikolla 39+4 ja muutama tunti sitten vessassa käydessäni tuli verinen klöntti ja verta pnttöön. Pikkuhousun suojan laitoin samantien, mutta siihen ei ole tullut mitään. Juuri vessassa uudelleen käydessäni tuli kuitenkin taas paperiin verta, tosin huomattavasti vähemmän kuin silloin muutama tunti sitten.

Supistellut on jonkin verran, ehkä 4 kertaa tunnissa sellaisia vielä hyvin siedettäviä supistuksia. Edelliset synnytykset ovat käynnistyneet suoraan supistuksilla, joten nyt en oikein tiedä mitä tekisin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti kohta alkavat supistukset voimistua ja säännöllistyä,

kun viikkojakin jo on noin paljon kasassa... Toivotan onnea matkaan!

Katjalah + 4 terroristiaan (nuorin tänään 2kk)

Vierailija
2/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä synnärille ja kysy neuvoa.. Verinen vuoto säikähdyttää aina .. Minulla oli kuvaamasi tilanne kakkosen syntymän aikaan samoilla viikoilla puolitoista vuotta sitten, tosin ilman supistuksia.. sain kehoituksen tulla näytille samoin tein.. kirkas verinen vuoto voi aina olla merkki jostain vakavammasta..

Tilanteessani kyse oli kalvorakosta (olikohan se tuon niminen tilanne).. joka tapauksessa kalvot puhkaistiin samana päivänä ja synnytys käynnistyi..

terkuin orvokki rv 37+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto näyttää olevan tuollaista veristä limaista vuotoa, jota vähän tulee vessassa käydessä paperiin. Eli varmaankin vain merkki synnytyksen käynnistymisestä, supistuksiakin on tullut ehkä 4 per tunti.

Ei varmaan vielä tarvitse synnärille kuitenkaan soitella, varmaan menee vielä jonkin aikaa?

Vierailija
4/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun synnytys on käynnistymässä. Jos tulee kirkasta verta tai selkeitä verihyytymiä enemmän niin kannattaa kävästä näytillä. Jos tunnet vauvan liikkeet hyvin niin ei ole muuten kiire synnärille.

Mutta soittaahan saa aina. Onnea matkaan!

Vierailija
5/6 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tötö neljöttö synnyttöessöni n, vuorokauden osastotarkkailussa - menin sisään pe rjantaina 16.01.09 illalla ja lauantaina sitten tuli juuri vessakäyntien yhteiýdessä aina tuollaista limansekaista veristä vuotoa,,, Minä sitten esittelin niitä veriklönttejä osastokätilöille (inhorealismia, mutta heille varmasti niin arkipäivää kuin olla voi) ja he sanoivat ettei mitään huolta... Vuoto tuli kohdunkaulta/suulta ja merkitsi vain synnytyksen lähestymistä/käynnistymistä. La/su yönä synnytys käynnistyiklin todenteolla ja poju oli maailmassa sunnuntaiaamuna 18.1 klo 5.23... (aikanaan myös kakkosen syntymään liittyi samankaltainen vuoto - silloin tosin säikähdin enemmän, toinen poikani syntyi keskosena rv31+1)

Minä siis yhdistäisin niiukan vessakäynteihin rajoittuvan vuodon juuri tuohon ja epäilenpä, että ap saattaa jo olla tositoimissa....

Vierailija
6/6 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ilmassa hieman samankaltaista tilannetta...

36+0 alkoi tulla limaista vuotoa(ruskeana, kirkkaana, veriviiruilla... kaikkea löytyi :) ja sitä jatkui 5 päivää. 36+3 kävin tarkistuttamassa polilla kun epäilin veden tihkuttelua, ei ollut vaan tosi vetistä valkovuotoa ilmeisesti. Illalla olikin sitten pöksyt veressä kunnolla.

36+6 alkoivat kunnon supistelut, silloin 9h putkeen, joillakin tauoilla. 37+1 tuli 13h, sen jälkeen niitä on tullut päivin ja öin, säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti. Kipeitä ja sitten vaan ihan napakoita.

37+2 tuli lmeisesti loput limatulpasta, iso verinen klöntti.. nami nami :D

Supistukset jatkuu ja jatkuu, eilenkin herätteli vaihteeksi toiveita että lähtemään pääsisi mutta ei.

Eli täällä myös mielenkiinnolla odotellaan että miten tämän pikkukolmosen kanssa käy(edelliset 3 ja 4v. sitten, kohtuu nopeita alatiesynnytyksiä)

Tsemppiä kovasti sinne ja toivottavasti pian ollaan tositoimissa! :)

Jo-hanna ja Lupu 38+3