Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun miehen mielestä esileikiksi riittää kun se sanoo, että mennään naimaan..

Vierailija
18.03.2009 |

Ei todellakaan mennä on mun vastaus ja sitten mies alkaa uhkailemaan vieraissa käymisellä.

No, ei kiinnosta vaikka kävisikin. Seksiä en tule sille antamaan niin kauan kuin se on mieheni mielestä mun velvollisuus.

Ja toinen lapsi syntyy elokuussa, silloin tuskin enää seksi muutenkaan kiinnostaa, niin aivan sama laittaa ukko kartanolle jo nyt ennen kuin se käy vieraissa ja tuo kotiin jonkun taudin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luulee että hyvä seksi on suorittamista :|

Vierailija
2/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkosi kanssa ja kerrot odotuksistasi mitä seksiin tulee.

Puhu, puhu ja puhu sekä pakota ukkosikin puhumaan. Todennäköisesti vältytte erolta jos osaatte kommunikoida toistenne kanssa.

ps. muuttuiko ukkosi yhdessä yössä tuollaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vika pelkästään miehessäsi ole. Koitappa itse kerran vietellä miehesi haluamallasi tavalla ; )

Vierailija
4/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä selvästikään samanlaista seksidrivea kuin miehelläsi.

Mulle riittää esileikiksi "Pannaanko?" "Miten olis?" jne. Ilmoitan usein miehelle, että nyt housut pois niin pannaan!

Esileikki on ihan turhaan mainostettua. Mies joutuu tekemään hommia vaikka kuinka kauan, vaikka nainen voisi ihan itsekin opetella lämmittelemään itseään. Meillä esileikki on yleensä sitä, että masturboimme toistemme nähden ja mies sekoaa tästä täysin. Suuseksiäkin on, mutta aina ei ehdi tai jaksas käydä pesulla juuri ennen.

Meillä on hauskaa sängyssä (tai sohvalla, pöydällä, vessassa, jne) vielä 16 vuoden jälkeenkin ja seksi on hyvää. Seksiä olisi taatusti vielä enemmän, jos ei pari lasta häiritsisi menoa.