Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen alkoholisti =(

Vierailija
18.03.2009 |

juu ja olen äiti myös.. en ole juossut baareissa, mut lasten mentyä nukkumaan olen ottanut joka viikonloppu jonkin verran olutta n. 6 pulloa.

nyt kun olen raskaana, enkä siis ole ottanut kuin viimeks lokakuussa tein havainnon, ettei tee yhtään edes mieli! edellisissä raskauksissa on kyllä tehnyt mieli juoda, vaikka en tietenkään ole mitään ottanut.

voiko alkoholiriippuvuudesta päästä noin vaan muka eroon??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai nyt oikeasti ole tosissasi.

Vierailija
2/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan yhden kolmasosan siitä viikkokulutusmäärästä, joka naisilla jää alle riskirajan tempaiset. Ja et tietenkään silloin, jos on hyvä syy olla juomatta...Täyttää kaikki alkoholismin merkit tuo kuvaus.

Hei, munkin tekee mieli suklaata melkein joka päivä, ja syönkin sitä sitten ehkä kerran viikossa 100 g, mutta en tietenkään silloin, jos olen kuntokuurilla tai vahdin tarkemmin linjojani (vaikka siis silloinkin tekee mieli). Oiskohan mullakin nyt sokeririippuvuus ja ahmimishäiriö?

Terveisin: 49 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuo noin 6 pulloa menee yhtenä iltana. ap

ja pitäisin kyllä juomista ongelmana, jos on pakonomainen tarve kipata tuo määrä olutta joka viikonloppu ilta.

mut nyt vaikuttais siltä, et ongelma on poistunut ihan kokonaan.. ap

Vierailija
4/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, mikä sulla on siis ongelma jos ei ole ongelmaa???

Vierailija
5/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vain, et ennen kun olin niin perso tolle alkoholille, niin nyt sitten ei vois vähempää kiinnostaa.. outoa minusta. kai mä nään kohta jeesuksen ja paukahdan uskoon =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän