johtuuko se tosiaan ???
naisen pillun muodosta, että jotkut naiset lorottavat niin äänekkäästi pönttöön. Joku kertoi joskus, että etupilluiset naiset suihkivat eteenpäin ja ovat melko äänettömiä. Takapilluiset taasen lorottavat suoraan alas veteen. Onko näin ???
Kommentit (20)
olen usein kusaissut kyykyssä puun juurella, ja aina se neste suihkuaa suoraa alas. Systerillä taasen lentää ihan selvästi eteenpäin.
..ja aika usein käyn pissalla ulkosalla ja minullakin se lorisee hieman eteenpäin. Taitaa olla siis kyseessä se kuuluisa etupillu minullakin.
kyllä ihan sen mukaan lorisee tai on lorisematta, että miten sillä pöntöllä istun. Jos vaikka yleinen wc, jossa hyvä kuuluvuus, istun niin, että ei takuulla mitään lorotusta kuulu mihinkään. Kotona sitten taas lorottelen.
Eli sanoisin, että vaikuttaa eniten se, miten siinä pöntöllä istuu, ei se anatomia.
lantiota jolloin lorisee alaspäin ja sitten sellainen huonoryhtisempi asento jolloin kusi suuntautuu hieman eteenpäin...
miten monella tavalla ????..sitä sitten voi istua ???
peppu keskempänä tai enemmän reunassa. Ihan sama kuin kysyisit, että miten monessa kohdassa pöntön vieressä mies voi seistä ;)
tässä jokin aika sitten saunassa seisaaltaan. Ja niin siinä kävi, että minulla lorisi melko suoraan alaspäin, ehkä sellaisella 20cm kaarella, mutta systerillä lensi metrin päähän. Minulla on hiukan suuremmat häpärit, mutta se taitaa enemmän vaikuttaa suihkun muotoon.
..keskemmällä, niin miten se vaikuttaa kusisuihkun suuntaan ??? Mieshän voi seisoa monessa eri kohdassa ja ohjata kalun asennolla suihkun haluttuun suuntaan.
..ja kun piti kusella käydä, niin muistin tämän jutun ja kokeilin omalta kohdaltani. Elikkä, vedin housut polviin ja kyykistyin ja annoin lentää. Sellaisen metrin se kusi lensi. Olen siin etupilluinen.
emättimen suunnasta tai sijainnista. Virtsaputken suun paikka nimittäin vaihtelee. Joillakin se on emättimen suuaukon sisällä ja toisilla selkeästi emättimestä erillään.
emättimen suunnasta tai sijainnista. Virtsaputken suun paikka nimittäin vaihtelee. Joillakin se on emättimen suuaukon sisällä ja toisilla selkeästi emättimestä erillään.
mutta jos klitta osoittaa maahanpäin, niin ei se kusikaan kovin eteen voi lentää ja emätin on sitten vielä taaempana. Eli jonkinlaista osviittaa.
Helpoinhan tämä on tietysti testata työntämällä porkkana pimperoon ja tuomalla pupu paikalle, naisen taakse. Jos pupu roikkuu etupuolella, on etupillu, jos taas häntä töpöttää takana, on takapillu.
Vessassa se istuinkohta ei vaikuta suihkun suuntaan, mutta tietysti pöntön vesipinta on pienempi kuin rengas ja sijoittuu taakse. Eli jos istuu ihan edessä, lorina on epätodennäköisempää kuin jos istuu takana. Lantion kulma taas säätää suihkun suuntaa. Painekin vaikuttaa, kovalla paineella osuu enemmän eteen, kun painovoima ei pysty kumoamaan kovalla lähtönopeudella ammuttua suihkua. Liru taas lorisee suoraan alas, oli aukon paikka missä tahansa.
Siinä teille fyysikkonaisen analyysi, olen nimittäin tätäkin miettinyt joskus istuksiessani. Nyt on onneksi pino remonttilehtiä vessassa, niin ei tule mietittyä joutavia.
Aina riskillä vedit. Viimeistään tipat kastelee tuossa geometriassa.
..silleen kivasti kouraisin ne ylös ja suihkulla oli täysin vapaa lentorata. Minun täytyy aina kuivata viimeiset pisarat.
Virtsaputken suun paikka nimittäin vaihtelee. Joillakin se on emättimen suuaukon sisällä ja toisilla selkeästi emättimestä erillään.
Ei helvetissä ole kyllä emättimen suuaukon sisäpuolella tai kyseessä on kyllä epämuodostuma.
Täällä yksi jolla on virtsaputken suu emättimen suuaukon yhteydessä tai siinä ihan hollilla, joten tuo aiempi vastaaja puhuu ihan asiaa. Ei ole gyne tai lääkäri tai kätilökään koskaan sanonut että mistään epämuodostumasta olisi kyse. Saanpa vaan aika helposti virtsatietulehduksia yhdynnän jälkeen.
(siis virtsateiden sijainnin suhteen) jos kerran on muissakin alakerran osissa.
Täällä yksi jolla on virtsaputken suu emättimen suuaukon yhteydessä tai siinä ihan hollilla, joten tuo aiempi vastaaja puhuu ihan asiaa. Ei ole gyne tai lääkäri tai kätilökään koskaan sanonut että mistään epämuodostumasta olisi kyse.
Voihan se olla emättimen hyvinkin suuaukon lähellä, mutta kyllä taatusti on epämuodostuma, jos se on selvästi emättimen suuaukon sisäpuolella eli virtsaputki tulisi emättimen seinämästä. Sama kun miehellä virtsaputken reikä olisi terskan sivulla. :D
No oishan se nyt kumma jos tässäkin ei olisi yksilöllisiä eroja (siis virtsateiden sijainnin suhteen) jos kerran on muissakin alakerran osissa.
Kummallinen logiikka. Ei kaikkia poikkeamia sentään voi selittää normaaleiksi eroavaisuuksiksi vaikka värkeissä eroja paljon onkin.
emättimen välissä. Siinäpä onkin tilaa sitten monille variaatioille sen lopullisen paikan suhteen jos emättimen aukkokin voi sijaita melko lähellä peräaukkoa. Tyhmä kina kun kaikki ovat kuitenkin yksilöitä.
..minulla on sellainen ns. takapillu, ja kyllä aina tosiaan lorotan aika äänekkäästi.
Kesäisin, kun ollaan mökillä, olen usein kusaissut kyykyssä puun juurella, ja aina se neste suihkuaa suoraa alas. Systerillä taasen lentää ihan selvästi eteenpäin.