Mitä tekisitte? Miehen veli ollut tavoittamattomissa viikon ajan.
Kommentit (16)
Aikuinen huolehtii itse itsestään, puliukot varsinkin.
Turha sinne on mennä, jos haluaa ryypätä niin ryyppää
halus ottaa itsensä hengiltä. Ketään ei voi pakottaa pysymään hengissä jos niitä elo haluja ei ole.
oliko onnettomuus vai itse aiheutettua?
Että alkoholistiäitini oli jo saanut meidät hermostumaan 'katoamisillaan'. Erään kerran siskoni oli todennut, että jos se perhana on nyt vain ryyppäämässä, hän tappaa sen omin käsin.. Ei tarvinnut.
Pari pv yritettiin tavoitella, sitten mentiin katsomaan. Valitettavasti etsimämme henkilö löytyi kotoaan kuolleena. Ruumiinavauksessa selvisi, että oli kuollut sairauskohtaukseen.
Eli vastaus, menisin kyllä katsomaan.
voimia hautajaisjärjestelyihin ja miehesi tukemiseen.
Mutta silti sanon että en menisi katsomaan...
Mun veli on ryypännyt syksystä asti, parikin viikoa putkeen pelkkää viinaa ja ties mitä muita aineita.. Meinas mennä työpaikka alta ja kämppäkin siinä samassa... Sai yli kk sitten viinakrampin ja sanoin että ens kerralla menee sitten jalat edellä... Ei ottanut opikseen, no sitten 3vk sitten soitteli mulle kännipäissään keskellä yötä, että vedänkö lääkkeitä ja tapanko itseni?
Niin kauan olen pelleilyä katellut,että sanoin, "enpä mä voi sua estää, anna mennä jos siltä tuntuu.." Ikävästi sanottu,mutta en jaksa enää sääliä 3 kymppistä aikuista miestä... No 2vk sitten äidilleni soitettiin keskell'ä yötä.että veljeä ei saatu hereille, olipahan vetäny subutexia... Nyt on katkolla,toivottavasti pysyy siellä, ennen en ole yhteydessä ennenkun hänellä on antabuskapselit ihon alla...
Kiitos kuuntelusta... T.toinen alkoholistin sisko...
Sai joku aika sitten potkut töistään ja on sen jälkeen lähinnä ryypännyt. nyt ei ole kuulunut viikkoon mitään. Kellään ei ole vara-avainta asuntoonsa. Yritin ehdottaa miehelleni että ajettaisiin katsomaan, mikä on tilanne, mutta mies kieltäytyi ja sanoi että asia ei minulle kuulu.
Menisin asunnolle katsomaan että on elossa. Jos ei avaa asunnon ovea/ei ole kotona/kukaan tuttavista ei tiedä mitään, niin ottaisin yhteyttä poliisiin ja ilmaisisin huoleni.
jotain olisi vielä tehtävissä tai jos on kuollut, niin ei tarvitsisi odottaa niin kauaa ettei kalmanhaju enää lähde asunnosta kulumallakaan...
Mitä jos on loukannut itsensä ja virunut siellä jo useamman päivän tuskissaan? Olkaa läheisiä ja tehkää sen mitä pitääkin!
Jos on kännissä, niin sitten on
Jos ei kuukauteen kuulu mitään eikä saa kiinni, sitten saattaisin ilmoittaa kadonneeksi.
naapureille paljasta, jos mies on vaikka päättänyt pamauttaa aivonsa pellolle.
mitä helvettiä sitä aikuisen ihmisen elämään tarvii mennä sörkkimään? jos äijä onkin ihan kunnossa niin siitä suuttuu sitten mies ja veli molemmat.
mulla on kuule alkoholistiäiti ja olen vähintään 50kertaa mennyt sydän sykkyrällä sen oven taakse koputtelemaan ja aina se on ollut kunnossa, korkeintaan kännissä tai sammuneena.
jos aikuiset ihmiset haluaa ryypätä, ne ryyppää. ei siinä holhoaminen auta.
Hautajaiset tiedossa muutaman viikon päästä.