Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä kaksi tyttöä ja tyytyväinen, eikä kaipaile kolmatta lasta, tai ehkä poikaa?

Vierailija
17.03.2009 |

Minkälaista elämänne on, minkä ikäisiä lapset ovat ja miksi ei enää lisää lapsia, miksi kaksi on hyvä luku? Eikö miehenne vielä toivoisi sitä poikaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tainnukkaan olla ihan mulle toi kymysys..

Vierailija
2/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kolmaskin saisi mun puolesta olla tyttö mut mies ei suostu tekemään lapsia jos kolmas olisikin tyttö, haluaa pojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varsinkin välillä puhuu että, "olis se poikakin kiva, tai että olis se poikakin ollut kiva".

Tytöt on meille rakkaita ja pois ei annettaisi. Rehellisesti myönnän kuitenkin että harmittaa kun ei ole poikaa, olisin tykännyt kasvattaa myös poikalasta. Ei se kuitenkaan niin paljon harmita että elämä olis sen takia sekaisin.

Vierailija
4/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika olisi valia kumpi tulisi, kunhan saisimme viela taman yhden vauvan!!!

Meidan tytot ovat 4v ja 8v ja ovat ihania pakkauksia, olen 200% onnellinen heista mutta silti syli huutaa viela sita yhta. Ennen toivoin ja mietin etta poika olisi kiva joukon jatkoksi, nyt sita vain toivoo etta kunhan saisi vauvan. Ehka nyt viela jollakin tapaa toivonkin kolmatta tyttoa!! Miehellekin sukupuoli olisi aivan sama!

Vierailija
5/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni ovat jo niin paljon ja antavat valtavasti että en todellakaan haaveile mistään pojasta.

Olen eronnut ja jos tapaan jonkun jonka kanssa haluan elää niin iän puolesta voisin hankkia lapsia vielä. Tällä hetkellä tuntuu että lapsiluku on täynnä. Eli jos miehellä olisi jo lapsi niin tuskin yhteistä rupeisin värkkäämään.

Vierailija
6/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaa ketään lisää, ei edes mies.

Vierailija
7/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voipi olla että lapset on tässä. Mies on kovasti sitä mieltä että meille ei kolmatta tule, itse en ole ihan varma. Mutta jossain vaiheessa mies sano että jos meille tulee kolmas tyttö niin hän on jo miettiny sille nimenkin eli jos meille joskus tulee kolmas niin ei todellakaan sen takia että tahdottas poika, tyttö trio olis oikein kiva.

Vierailija
8/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan minulla on kaksi poikaa. En halua kolmatta lasta, en, oli se tyttö tai poika.

Pojat ovat jo 8 v ja 6 v. Päätin jo ennen kuopuksen syntymistä, että kaksi lasta riittää. En jaksaisi alkaa sitä yöheräilyä uudelleen - siinä ehkä suurin syy. Ihanaa, että lapset kasvavat.

Se on taivaan lahja, että lapset ovat samaa sukupuolta. Ihanaa, että on oma kaveri kotona.

Haluaisko mies vielä tyttöä? En tiedä. MInä olen ilmoittanut, että en enää yhtään lasta suostu tekemään.

Vierailija
9/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisen tyytyväisiä ollaan näihin muruihin. Mieskin tykkää tytöistä enemmän. Jos kolmas tulisi, saisi sekin olla tyttö. Millainen poika tässä "akkalaumassa" siitä oikein kasvaisi? ;)

Vierailija
10/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se minustakin kiva, mutta kun nyt vain vauvan saisi... Eli kolmas on kyllä molemmilla mielessä vielä.-

Vierailija
11/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 tyttöä ja ennekuin kukaan älähtää, niin kerron että kovasti ovat rakkaita lapsia meille. Mutta jo kolmannen kohdalla toivottiin miehen kanssa poikaa ja molemmille oli pieni pettymys kun ei sitä saatu. Enempää lapsia en haluaisi tai en ainakaan tyttöä, voisin harkita vielä yhtä mutta sen pitäsi olla ehdottomati poika. Ja kun tiedän että se on fifti-fifti, niin en viitsi edes enää ruveta yrittämään, tyttö sieltä tulis kuitenkin.

Eli tyydyn sitten näihin kolmeen neitokaiseen :) ja toivon että joskus saan edes yhden lapsenlapsen joka olisi poika, samaa toivoo mieheni.

Vierailija
12/12 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se rehellisyyttä jos toivoo poikaa?

Meillä kaks tyttöä ja kolmas LAPSI tulossa, todellakin ihan sama kumpi tulee, sen verran vaikeaa on tämä "lapsen tekeminen" meille ollut. Kivahan se on arvailla kumpi tulee, mutta sukupuolen toivominen on mulle vierasta. Mutta ainahan saa toivoa, eikä se todellakaan vähennä äidin&isän rakkautta lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme