Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Finnmatkoista? Kannattaako mennä? Mallorcan matka kiikarissa

Vierailija
17.03.2009 |

Onko hyvä ja luotettava matkan järjestäjä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa ostamme vain lennot ja järjestämme kaiken muun itse. Finnmatkoista ei ole hyötyä missään asiassa. Oppaita ei tavoita, ja silloin kun tavoittaa, vastassa on kaksi kikattavaa finninaamaista teiniä, jotka eivät tiedä mistään mitään. Hotellihuoneet jne joutuu järjestämään itse, tosin varaus on tehty Finnmatkojen puolesta ja löytyy jostain jos löytyy. Opasta ei hotellilla näy. Retket ovat yhteispohjoismaisia eli siis yleensä ruotsin- tai englanninkielisiä, mikä on tietenkin kielitaitoiselle ok mutta perusmummolle ja lapsille ei. Finnmatkojen Bamseklubilaisia tuli vastaan, ja näyttivät lähinnä kärsiviltä.

Vierailija
2/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tykätty. Kiva, kun on yhteistyössä muiden pohjoismaiden kanssa, eikä ole vain joku pieni kitukasvuinen suomalainen yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista niin ottakaa se tekstiviestipalvelu sitten.

Vierailija
4/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellit ja huoneet. Muutenkin palvelua on turha odottaa suomeksi, esim. retkillä on yleensä aina ollut opastus skandinaaviskaksi. Sinänsä ihan ok, mutta hyvä tietää etukäteen. Tjärellä on sama vika eli matkaseura on sitten enimmäkseen ruotsalaista ja voi sitä herttaista hymyilevää lomatunnelmaa kun ruotsalaiset eläkeläismummot Lidingön siirtolapuutarhayhdistyksestä majoittuvat samaan hotelliin... Ei helvete koskaan enää.

Vierailija
5/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykännyt, olen tehnyt matkoja myös Aurinkomatkojen, Tjäreborgin, Deturin ja Lomamatkojen matkoilla ja Finnmatkat on kyllä siellä kärkipäässä. Kannattaa lähteä!

Vierailija
6/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan matkustettu myös Tjäreborgilla sekä Aurinkomatkoilla, mutta tykkään Finnmatkoista eniten. Meillä ei ainakaan ole koskaan ollut huoneissa mitään valittamista, tosin usein laitan sähköpostia hotellille etukäteen, ja pyydän tietynlaista huonetta. Mä en ihan ymmärrä miksi niin monet kehuu Aurinkomatkoja. Me just tehtiin talvimatka AM:lla, ja kone oli ihan hirveä pitkällä lennolla, Finnairin lentoemännät tylympiä kuin TUI:lla, oppaat ei eronneet mitenkään Finnmatkojen oppaista, matkaa suunnitellessa myyjät tylympiä kuin Finnmatkoilla jne. Ja tykkään enemmän Finnmatkojen nettipalvelusta, voi suoraan maksaa matkat niiltä sivuilta vaikka luottokortilla jos haluaa, on "omat sivut" varaukselle jne. Hotellivalikoimakin nykyään laajempi. Eli, kyllä mä suosin Finnmatkoja, ellei sitten jollain muulla ole just se hotelli, johon haluan. Harvemmin on niin. Omatoimimatkoja en harrasta, koska haluan helppoutta, eikä ole aikaa eikä halua suunnitella kaikkea itse lennoista lähtien.

Vierailija
7/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useana vuonna on heidän matkoillaan oltu, tosin syynä on ollut se, että he ovat ainoina järjestäneet Algarveen reissuja (nyt näköjään Aurinkomatkatkin on taas aloittanut...). Muuten erittäin OK, mutta se niitten oma lentoyhtiö on kyllä p****tä, koneessa ei ole muuta hiilihapotonta juotavaa kuin vesi ja sekin loppuu kesken, ennenkuin kärryt ehtivät koko koneen läpi. Eli OTA heti eka kierroksella se määrä mitä luulette tarvitsevanne. Mutta siis viinaa näytti kyllä olevan paljon, eli sen suhteen ei varmaankaan tarvinne huolestua.

Vierailija
8/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joutuu maksamaan erikseen mm. aterioista koneessa, kuljetuksista

lomakohteessa ym. Plussaa on lapsialennus 17 vuotiaaksi asti. Lähtöhinta on

edullinen, mutta kun lisää ylimääräiset kulut päälle, niin on yleensä kalliimpi kuin esim. Aurinkomatkat.

Vierailija
9/9 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tjäreborgin matkoissa ei useasti ole edes aamupalaa, van ruoat joutuu osatamaan erikseen. Samoin Aurinkomatkoilla. Myös Aurinkomatkoilla on ollut joskus sama hotelli esitteessä kuin Finnmatkoilla ja hinta kalliimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän