Influenssa ja rv 41?
Miehellä oli viime viikolla influenssa, joka jatkuu sitkeänä köhänä. Minä ja lapset ollaan vielä pysytty terveinä, mutta nyt alkaa mullakin kurkku kipeytyä. Miehellä oli viikon korkea kuume ja hirvittääkin nyt, miten selviän tämän mahan kanssa ja entäs sitten synnytys 39 asteen kuumeessa?
Onko kellään kokemusta loppuraskaudesta tai synnytyksestä influenssassa tai pahassa flunssassa?
Kommentit (3)
Mutta flunssassa jo olen, nyt vaan sitten jännätään, nouseeko kova kuume.
Luulisi kuitenkin, että jos äidillä on korkea kuume, ei synnytys tuosta noin vain käynnistyisi.
T. ap
sairastin loppuviikoilla. Kaikki meni lopulta ihan hyvin. Kotona lepäilin, koska en halunnut mennä sairaalaan. Lapsen kasvua seurattiin ultralla viikon välein. Jossain vaiheessa mietittiin käynnistämistä, mutta onneksi ei sit tarvinnut käynnistää vaan lapsi syntyi 40+5 viikolla.
Mulla oli kurkunpäntulehdus, ja kyllä se haittasi, kun en edes huutamaan pystynyt:-) ja kaikki oksetti, tosin ei luultavsti yksin tuon vika ollut, mutta ei tilannetta helpottanut. Mulla meni lopulta kiirelliseksi sektioksi, mutta kyllä se johtui vauvan asennosta, ei taudista.
tsemppiä sulle