Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu?

Vierailija
17.03.2009 |

Painonvartijoiden pisteitä olen laskenut jo useamman viikon, eikä paino ole tippunut kuin 200g! Mielenkiinto alkaa loppumaan. :( Liikkunut olen joka viikko useamman kerran.

Löytyykö keneltäkään vihkosta, jossa voi laskea päivän pistemäärän? Minulta tuo vihkonen on kadonnut, mutta muistan, että näillä kiloilla olen ennenkin saanut syödä 22/23 pistettä/vrk.

Jos joltakin tuo vihkonen löytyy, voisitko ystävällisesti tarkistaa minun päivän pistemäärän.

Olen siis nainen, 31v, 166cm, 74kg, teen pääasiassa istumatyötä, haluan laihduttaa... Kysyttiinköhän siinä muuta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun on sitten syötävä vähemmän, kuin nyt?

Ihan riippumatta siitä, mitä painonvartijoiden taulukko sanoo.

Vierailija
2/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olen aina laihtunut näillä pistemäärillä, eikä elämäni ole muuttunut entisestä miksikään. Paitsi että liikkunut olen paljon enemmän kuin ennemmin.

T.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaakseni sain syödä 20 pistettä päivässä.

Vierailija
4/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko milloin tarkistanut oman pistemääräsi? Ymmärtääkseni pistesysteemit ovat muuttuneet jotenkin, mutta itse kävin ryhmässä vuonna 2005 ja tietoni ovat muistissa niiltä ajoilta.

Kokeilen nipistää pari pistettä vielä pois jos ei muu auta. Tosin liikuntapisteitä olen joka viikko kerännyt monta, mutta en ole syönyt niitä... :/

T.ap

Vierailija
5/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet on käsittääkseni juuri sitä varten ettei osaa syödä ja liikkua oikein!

En ole koskaan laskenut pisteitä, tosin ravintoa olen tarkkaillut ja laihduttaessa syönyt ENEMMÄN kuin normaalisti: siis paska ruokavaliohan sut on lihottanut, tyhjät kalorit ei tarkoita kuin että ne on päinvastoin miljoona kaloreita! Terveellistä ruokaa saisit syödä lavallisen päästäksesi samaan..

Eli minusta oleellista on miettiä mitä on syönyt ennen laihduttamista.

Olet nyt vähän vanhempi, joten se vaikuttaa.

Tähän aikaan vuodesta kannattaa miettiä onko vitamiinit kunnossa niin taas jaksaa.

Se että LIIKKUU usein viikossa on täysin turha lause koska kerran viikossa (ainakin) tarttee syke nousta niin että hyvä kun jaksat puhua, kaks kertaa viikossa hiki nousta kunnolla pintaan mutta jaksat vähän jutella -silti liikkuminen saa tuntua! Ja joka päivä ainakin 30 minsaa kevyesti liikkuen.

Minusta sun kannattaa löytää uusia elämäntapoja. Ei siis se että LAIHDUTAT vaan LAIHDUT.

Vierailija
6/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskeskellut pisteitä viimeksi viime vuonna. Ne vähän vaihtelee, kun esim. se työnlaatu vaikuttaa. Mulla ei ole sitä kaaviota miten ne lasketaan, mutta joskus löytyi kaksplussan keskusteluista.

Vierailija
7/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ymmärtäisi miten pitäisi syödä. Minusta vain PV:n pisteet ovat äärettömän helppo tapa kontrolloida että päivän kalorimäärät pysyvät hallinnassa.

No kerroppas MIKÄ liikunta olisi mielestäsi tehokasta? Mitä vaihdan näiden liikkumisteni tilalle? Jokaiseen viikkoon kuuluu body pump + 2 spinningiä/1spinning+1 tunnin juoksulenkki. Joka päivä ei ole mahdollista päästä liikkumaan yksikseni, mutta hyötyliikunnat pyrin huomioin aina kun on mahdollista.

T.Ap

Pisteet on käsittääkseni juuri sitä varten ettei osaa syödä ja liikkua oikein!

En ole koskaan laskenut pisteitä, tosin ravintoa olen tarkkaillut ja laihduttaessa syönyt ENEMMÄN kuin normaalisti: siis paska ruokavaliohan sut on lihottanut, tyhjät kalorit ei tarkoita kuin että ne on päinvastoin miljoona kaloreita! Terveellistä ruokaa saisit syödä lavallisen päästäksesi samaan..

Eli minusta oleellista on miettiä mitä on syönyt ennen laihduttamista.

Olet nyt vähän vanhempi, joten se vaikuttaa.

Tähän aikaan vuodesta kannattaa miettiä onko vitamiinit kunnossa niin taas jaksaa.

Se että LIIKKUU usein viikossa on täysin turha lause koska kerran viikossa (ainakin) tarttee syke nousta niin että hyvä kun jaksat puhua, kaks kertaa viikossa hiki nousta kunnolla pintaan mutta jaksat vähän jutella -silti liikkuminen saa tuntua! Ja joka päivä ainakin 30 minsaa kevyesti liikkuen.

Minusta sun kannattaa löytää uusia elämäntapoja. Ei siis se että LAIHDUTAT vaan LAIHDUT.

Vierailija
8/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdu siksi, että syöt enemmän kuin kulutat. Itse vaihtaisin tuon Bodu pumpin kuntosaliharjoitteluun 4krt/vko ja päälle aerobista. Ala treenaamaan lihasta läskin tilalle ja ruokailussa lisää proteiinin määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi