Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman ihmiset 6 askeleen päässä toisistaan; kuinka pitkälle pääset?

Vierailija
16.03.2009 |

Facebookissa seikkaillessa on törmännyt monesti siihen että tuttuja löytyy "jokaisen kulman takaa". Siitä aloinkin miettimään tarkemmin tuota vanhaa uskomusta että kaikki maailman ihmiset voi yhdistää toisiinsa 6 askeleella ja tutkimaan kuinka "pitkälle" itse tieni löydän. Yllätyksekseni huomasin että se tosiaan voi olla totta! Hollywood-tähdetkin ovat tosi "lähellä"! Esimerkiksi minun ja Bruce Willisin välissä on vain 3 ihmistä! Kuinka pitkälle pääseekään kun lisää vielä 2 askelta? Mä jäin ihan koukkuun tähän ajatusleikkiin, kokeilkaa te muutkin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ja Bruce Willisin välissä on kolme ihmistä?

Vierailija
2/3 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim mun hyvä ystävä tuntee pressa tarja halosen ja sitä kautta esim muut pressat jne...Se on ihan oikeasti totta.... se onkin kiva ajatusleikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntee jonkun joka on ollut linnan juhlissa niin saa jo yhteyden Tarja Haloseen. Halonen on tavannut Conan O´Brianin joka taas ohjelmassaan on tavannut ties kenet! Ja luonnollisesti Tarja on kytköksissä aika moneen valtionpäämieheen ja jo on reitti selvä ties minne! Noinhan noita siltoja muodostuu...