Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan antanut huutiksessa negatiivista palautetta?

Vierailija
16.03.2009 |

Miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja ei ottanut lukuisista viesteistäni huolimatta minuun mitään yhteyttä kohteen sulkeuduttua. Reilun viikon odotin jotain yhteydenottoa.

Vasta kun olin laittanut negan palautteksi ostaja otti yhteyttä.

Laittoi kostonegan myös mulle kun olin jo ehtinyt laittaa kohteen uudelleen myyntiin.

Vierailija
2/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa. Toisella kertaa huutaja pitkän ajan jälkeen otti yhteyttä ja pyysi lisää maksuaikaa, no sai sitä. Rahoja ei kuulunut sovittuun päivään mennessä ja siitä taas pitkän ajan päästä ilmoitti ettei voikaan ostaa huutamaansa tuotetta.

Toisella kertaa ostaja laittoi ihan sekavia viestejä, siis sellaisia että vaikuttivat jonkun mielenterveysongelmaisen kirjoittamilta, tyyliin: " Hei sulla kaunista mekko, minä ostaa mutta ei voi maksaa maksan 15. päivä pankki on, rahat siirtyy vie aikaa, on huomenna perillä 16. päivä...." Rahoja ei parin patisteluviestinkään jälkeen kuulunut, joten annoin negan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kiltti ja kärsivällinen.

Mutta, olin odottanut maksua melkein 3 viikkoa. huutaja oli luvannut maksaa monta kertaa. Hänellä oli jo ennestään paljon negoja.

Vierailija
4/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi viestiä ettei haluakaan myydä tuotetta vaan laittaa uudestaan myyntiin ja selitti jotain sekavaa. . Hintavarausta ei siis ollut ja hän olisi ollut velvoitettu myymään tuotteen minulle.

Annoinpa sitten negan ja hän antoi kostoksi negan myös jonka huuto.netin ylläpito poisti aiheettomana.

Vierailija
5/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta niistäkin tuli "kosto" neutraali.

Vierailija
6/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen myyjä myi minulle piraattituotteen eikä ylläpito puuttunut asiaan mitenkään vaikka sain mm. kostonegan jossa haukuttiin minut että olen tyhmä. :(

Rasismikortti taisi vilahtaa.

Vierailija
7/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi huutonetin käyttäjä ja todella ihmettelen miten tärkeitä palautteet ihmisille ovat. Esim. neutraalin palautteen saaminen on muka ihan kauheaa. En ymmärrä miksi. Eihän se tarkoita mitään huonoa. En ole viitsinyt antaa kuin positiivisia palautteita kun ne merkitsevät ihmisille niin paljon.

Ostin paidan, jota myyjä kuvaili siistiksi, uuden veroiseksi ym. No, paita haisi hajuvedelle, oli lyhentynyt pesussa ja siinä oli muutama lähes huomaamaton tahra, joista ei esittelyssä ollut mitään mainintaa. Olen varma, että paita tosiaan oli myyjän silmissä näyttänyt paremmalta, eikä hän varmaan huomannut tuoksua ym. En siis jaksanut valittaa koska paidasta kuitenkin oli ollut kuva, jonka perusteella sen ostin. Olisi ehkä pitänyt tiirailla tarkemmin. Myyjää kuvailtiin palautteissa luotettavaksi ja reiluksi ym, joten en jaksanut aiheuttaa pahaa mieltä.