Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bodyn myynti Huutiksessa?

Vierailija
16.03.2009 |

Paljonko pyydätte hintaa käytetystä bodysta? Menevätkö kaupan? Saako collegepukuja myytyä? Paljonko niissä on postikulut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu painosta isompi body hyvinkin menee 1,10€ mulla on digivaaka jolla punnaan vaatteen kuoren kanssa.Jos postimaksu jää puutteelliseksi niin kirje saattaa joutua lunastettavaksi ja maksut sit suurenee....

Eli 20-99g hinta 80 senttiä,100-249g 1,10sentiiä,250-499g 1,60 senttiä.Kirjeen paksuus ei saa ylittää 3 cm

Vierailija
2/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on todella UPEA body, niin ehkä 2-3 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, mitä käytetystä bodysta ollaan valmiita maksamaan. Itse en missään nimessä yli 5e maksaisi, tuskinpa sitäkään. (riippuen tietty hiukan kunnosta, koosta, kuosista...)

Tähän pitää jonkun lisätä postikulut. Joko laitat ne ostajalle (joka lisää ne hintaan ja myyntihinta pienenee) tai maksat itse, jolloin sinun voittosi vähenee.

Itse en pidä yhden bodyn myyntiä huuto.netissä kannattavana. Mielummin teen isomman paketin jotakin tiettyä kokoa tai sitten vien ihan perusmarkkinoille.

Yhden bodyn lähettäminen maksaa muistaakseni postissa noin 1,50e... Huom muistaakseni.

Vierailija
4/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan euro tai kaksi on ok hinta. Niitähän saa uutena jollain 7 eurolla... Ja luulisi että collegepuvut menee kaupaksi ihan samalla lailla kuin muutkin vaatteet.

Postikuluista en tiedä.. Kirjeen hinnalla saa esim. bodyn postitettua, luulen ma.

Vierailija
5/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni 3€ postikuluineen on kipuraja käytetystä unelma bodystä...

Vierailija
6/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden bodyn lähettäminen maksaa muistaakseni postissa noin 1,50e... Huom muistaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän