Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysraha

Vierailija
16.03.2009 |

apuva! kovasti koitin kelan nettisivuilta urkkia, että koskas sitä aletaan maksamaan, mut en saanu siihen mitään tolkkua.. voisko joku siis selventää mulle?? 40 + 6 on rv ja alkaa jo kaipailemaan avustusta äitiysloman takia.....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen ä-rahan saan 3.4. Kai olet kelalta saanut tiedot ä-rahoistasi (eli paöjon saat, ja maksupäivät)

Vierailija
2/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsot sieltä milloin sinulla on seuraava maksupäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sentään muistanut hakea äitiysavustusta ja äitiysrahaa itse?

Jos ei kirjettä ole tullut/se on kadonnut soita joko Kelaan ja kysy tai sitten menet kelan sivuille ja katsot sieltä sähköisestä asioinnista ko. kirjeen tiedot.

Vierailija
4/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyny kelan netti-sivuilla melkein päivittäin kattomassa, et onko siellä mitään tietoja. Lukee vaan, että hakemukset on saapunu 5.12 ja äitiyspakkaus toimitettu 11.12.. eli kyllä täs nyt joku mättää.

Vierailija
5/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuo tieto pitäisi jo olla sinulla ollut ajat sitten. olethan lähettänyt kelalle siis palkkatietosi?

Vierailija
6/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Kelaan ja kysy mikä on ongelma. Ystävälläni ongelmana oli se että hän hakia ä-rahaa 6kk tulojen mukaan ja työpaikan palkkis oli unohtanut laittaa palkkatodistuksen kelaan. Eivät sitten tehneet päätöstä kun odottivat vain sitä.

Kyllä sinulle olisi pitänyt tulla jo eka äitiysraha tai ainakin päätös siitä.

Vierailija
7/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kaikki tarvittavat laput sinne laitoin.. palkkatodistukset ym. on se nyt ihme jos sieltä jotain puuttuu.

Vierailija
8/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen maksuerä on 30 arkipäivää äitiysloman alusta. Lauantait siis mukaan laskien.

Vierailija
9/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla sama homma. Siellä vaan ootettiin lisäselvityksiä, mutta eivät pyytäneet niitä keneltäkään. Hain siis edellisten 6 kk tulojen mukaan ja määräaikainen työsopimus päättyi äitiysloman alkuun, joten työnantajalla ei ollu mitään syytä lähettää heille mitään, sillä en saa heiltä palkkaa äitiysloman ajalta. Laita kelaan sähköpostia tai soita sinne, mulle soitettiin heti seuraavana päivänä sähköpostin lähettämisestä ja sain selvyyden siitä mitä olivat vailla.

Vierailija
10/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonottanu puhelimessa.... voi että mä tykkään tästä!!

Vierailija
11/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ite mokanneet! kaikki oli mun lappujen osalta kunnossa! he olivat vaan siirtäny hakemukset pinkasta a pinkkaan b..

KIITOS AVUSTA!

Vierailija
12/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän