~+?+~ PIKKUKAKKOSET vko 12 (16. - 22.03.2009) ~+?+~
.. ja linkki viime viikkoseen pinoon ..
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Kiitokset tervetuliais toivotuksista :) Yritän tästä nyt päästä juttuun mukaan.
Kaisa4: Hui, siellähän on jännät paikat. Pidän kovasti peukkuja, jotta se täti ymmärtäisi pysyä poissa ja vielä se plussa vilahtaisi testiin! Jänskättää sun puolesta ;)
Irina77: Tsemppiä piinaviikkoon ;) Tädinkarkoitustuulia lähetän täältä sinulle. Oikein myrskyisiä karkoitus tuulia :)
Rokkimami:Huhuu,
Äkkiä kertomaan tuoreimmat kuulumiset! Elähän pidä meitä enää jännityksessä ;)
Oumamma:Sinulle vielä erityiskiitos tervetulotoivotuksesta :) Kivasti kirjoitit <3
Täällä valmistaudutaan rauhaisaan viikonloppuun. Tiistaina äiti-muorini soitteli, että eikös se mummun kultapoika joutaisi mummolle ja papalle kylään. Tänään pappa sitten hakee pojan yökylään. Saadaan sitten hetkeksi miehen kanssa ottaa silmät pois sieltä selästä ja keskittyä ihan vaan toisiimme, luksusta <3
Tänään kp7, enin mielipaha tädin saapumisesta on karissut ja ajatukset on siirtynyt uuteen yrityskiertoon numero 10. Hiukan mietityttää se, että ovis ajoittuu harmittavasti miehen yövuoro viikolle :( Se aiheuttaa hiukan käytännön ongelmia..
Oikein mukavata viikonloppua kaikille :D
Nyt se sitten tuli, eikä oo ku pari tuntia, kun kirjotin viestin!!! Että tämmöistä tänne... :(
Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille!
Kaisa4 kp1/30, yk 5 !!!
*KAISA4*
Joo, rokote annetaan 1v6kk neuvolassa ja tehoste sitten 4 vuotiaana (muistaakseni, vai oliko se 5v??). Kuume kesti sen yhden päivän, muita oireita ei pojalla ole ollut. Oikeen tyypillistä tuo tuommonen, että saa testin tehtyä ja sitten täti tuleekin parin tunnin päästä. Mulla on käynyt niin *liiankin useasti*. Ei muuta kun uutta kiertoa kohti!! =)
*ELLI-NELLI*
Tervetuloa mukaamme kirjavaan!! =) Kuulostipa ihanalta tuo, että saa vaan keskittyä toisiinsa, eikä tarvi olla koko ajan menossa lapsen perässä. *NAUTTIKAA!!! =)*
*HALEJA88*
Mikä tilanne?? Kuulumisia!! =)
*OUMAMMA*
Toivottavasti saat lääkäriltä selvyyden kiertopäiviin ja muihin "ongelmiin". Ite en ole ottanut asiasta mitään stressiä, katotaan sitten mitä se lääkäritäti meinaa, kun on ultran mulle tehnyt ja edetään siitä.
*ROKKIMAMI*
Nyt kuulumisia tänne!! Saanko jo päivittää seuraavan plussan?? =)
*IRINA77*
Tsemppiä *piinaviikolle!!* Toivotaan, että täti ei enään tuu paikalle pitkään aikaan!!!! =) Pidäthän ajan tasalla meidät kaikki??
*OMA NAPANEN*
Pupuilut on ollu vähissä nyt koko viikon, mutta katotaan että josko tilanne korjaantuu viikonlopun aikana?? =) Mulla on ihan semmoinen tunne, että mulla menee tää kierto kans semmoisella TJOT-meiningillä.. Saa nyt nähdä.. Oon mä vähän seuraillu limoja vessassa käydessä, mutta vielä ei mitään "hälyttävää" ole ollut.. Katotaan nyt kuinka myöhälle limat menee. Rahaa kun ei ole ostaa ovistikkuja, enkä tiiä haluaisinko ostaakaan vaikka rahaa olisikin.
Ollaan menossa syntymäpäiville tänään ja sielläpä se ilta sitten meneekin. Kotiin kun päästään, niin on iltahommien aika ja poika nukkumaan. Jospa me vanhemmat saatais saunottua tänään, sitten kun poika on yöunilla..
*IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!*
*=) Lisbet, kp 12/31-44, yk 7.*
Vielä kurkkimassa täällä, uusimmat kuulumiset..
Kaisa4: Voih :( Pahoitteluni. Tiedän niin sen tunteen. Itselle se eka pettymyspäivä eli kp1 on aina pahin, tuntuu että haluais vetää peiton korviin ja mököttää siellä koko päivän. Itseasiassa edellisellä kerralla niin teinkin, mutten minä siellä peiton alla sitten koko päivää jaksanutkaan sureksia, vaan 20 minuutin makoilun jälkeen alkoi kyllästyttää. Jatkoin mökötystä sitten keittiössä, että oli mieskin näkemässä kuin kurja olo mulla on. Nyt se itseä hiukan huvittaa, muttei se sillon ei paljoa naurattanut.
Sylillinen tsemppiä sinulle!
Lisbet: Kiitos :) Minäpäs yritän nyt oikeeen naatiskella. Hassua, kun ensin sitä ihan odottaa, että saadaan hiukka aikuisten kahdenkeskistä laatuaikaa, vaan kun tänään poitsu lähti ja taloon laskeutui niin epätavallinen hiljaisuus niin kummasti alkoi äitiä ikävä vaivata. Noh, nyt kyllä otan itseäni niskasta ja nautiskelen tästä hetken huilista. Menokin tuntui mummolassa olevan ylimillään, kun äsken het perään soittelin. Sieltä pojan riemunkiljahdukset kuului taustalta, kun Pappa toista hauskuutti kaikenmaailman tempuillaan. Ja koitahan sie ottaa ne vähäiseksi jääneet pupuilut takaisin nyt viikonlopun aikana ;) Ja oiiiikein hyvät löylyt B-)
Niin jotta minä se tästä nyt hilipasen tuon murun seuraksi, näyttää se tuolla pihalla jo grillä sytyttelevän. Slurps, kohta syödään iiihaan kaikessa rauhassa ja perusteellisesti.
Hiukan nyt toistan itseäni, mutta ihanaista viikonloppua teille kaikille <3
Kirjoitin pitkät liirumlaarumit ja eiköhän tämä kone hävittänyt kaikki miun aikaan saannokset johonkin huitsin tuuttiin, mur!
Noh nyt sitten pikakelauksella uusinta..
Kaisa4: Voih :( Pahoitteluni. Tiedän niin sen tunteen. Itselle pettymyspäivä eli kp1 on aina pahin. Tuntuu että menis vain peiton alle ja mököttäis siellä koko päivän. Itseasiassa edelliskerralla niin teinkin. No en minä siellä koko päivää jaksanut sureksia, 20 minuutin makoilun jälkeen alkoi kyllästyttää ja siirryin keittiöön mököttämään, jotta mieskin näkisin kuin miun on kurja olla. Nyt se hiukan jo itseäkin huvittaa vaan eipä silloin huvittanut. Iso sylillinen tsemppiä sinulle!
Lisbet: Kiiiiitos :) Minä lupaan naatiskella, niin otahan sinä nyt takaisin net vähiin jääneet pupuilut ;) Ja oiiiikein hyvät löylyt :)
Loppuun minun on ihan pakko kehaista noita minun äiskää ja iskää. Eikös täällä saanut näitä ilojakin jakaa :) Ovat niin kultaiset mummu ja pappa. Äsken sinne het perään soittelin, että kuinkas se meidän pikku-muru siellä jaksaa. Pojan naurunkiljahdukset taustalta riitti sen kertomaan, siellä oli pappan kanssa taas niin kivat hupihöpönlöpötys leikit menossa :D Nyt on mamman mieli levollinen ja alan nauttia tästä hetken huilista ja miehen seurasta.
Hiukan nyt toistan itseäni, mutta oikein ihanata viikonloppua teille kaikille :)
No voi sissus, nyt se eka viesti näköjään löysikin tiensä sieltä huitsin tuutista tänne. Siin ois sitten kaks hyvin samankaltaista viestin pätkää. Arg! Antakaa anteeksi näät törttöilyt. Lähden tästä nyt suitsait häpeämään........
ElliNelli: Onni on ihanat isovanhemmat =) Mun vanhemmat myös ihan innoissaan kyselevät aina, että millon saisivat tulla... Ei olla vielä uskallettu viedä yökylään sinne, koska asuvat yli 200 km päässä, mutta ovat olleet täällä yötä ja me silloin jossain muualla. Meillä on ollut vähän sellaisia nukkumisongelmia, jotka onneks nyt vähentyneet paljon, joten ehkä jopa kokonainen vapaa viikonloppu pian luvassa...
Voi tätä omaa napaa, kun taas on niin kauheesti raskausoireita, kun piinaviikko alkaa... !!! Töissä tuli ihmeellisiä kuumotuskohtauksia ja muutenkin on ollu tosi lämmin olo. Mittasinkin "kuumeen" ja lämpö on hieman korkeempi kuin yleensä, noin asteen verran. Eilen olin ihan hirveen väsyny koko illan ja oli sellanen olo kuin ois tehny oikein pitkän lenkin (enkä ollu). Ja kaiken huippu: nännit on kipeet!!! Testin tekemistä aattelin tällä kertaa venyttää perjantaille, kun viimeks intoilin liikaa niiden kanssa.. Katotaan malttaako.
t. Irina, jolla psykosomaattisia oireita
Irina77: Olipas ihana kuulla positiivisia ajatuksiasi isovanhemmuudesta. Täytyy myöntää, että mua hiukan jännitti kirjoittaa tänne tuosta yökyläily asiasta. Olen nimittäin saanut kuulla myös taivasteluja siitä, kuinka voin noin pienen laittaa yökyläilemään. Voin vain sanoa, että meidän perheelle se on luonnollinen järjestely. Poika on isovanhemmilleen kaikki kaikessa ja poika nauttii mummon ja papan kanssa puuhastelusta. Siinä sivussa vanhemat saa hiukan aikaa toisilleen :) Kovin kultaisilta kuullostavat sinun vanhempasi. Sinua lainaten, onni on ihanat isovanhemat =)
Sitten kyssäri kaikille pikkukakkosen haaveilijoille, en tiedä onko tästä ollut aikaisemmin puhetta, kun olen vasta liittynyt seuraanne, mutta kysynpäs nyt kuitenkin.
Eli olettekos te kertoneet muille, että pikkukakkonen on
"tilauksessa"?
Itse olen kertonut asiasta vain yhdelle ystävälle. Tosi paljon on alkaneet tutut ja puolitutut kysellä, että: noh milloinkas teille se toinen tulee? Ja eikös se olisi jo pikku sisaruksen aika?..jne.
Siinä sitten hämilläni koitan jotain ympäripyöreää vastailla, kun en haluaisi kaikelle kansalle kuuluttaa, että joo ollaan kyllä yhdeksän kuukautta yritetty vaan ei olla saatu tärppäämään.
Eipäs tällä erää muuta kuin *Aurinkoista lauantain jatkoa*
Ihanaa kun te kaikki jännäätte mun puolesta :) Täti ei ole kurvannut paikalle ja testi on edelleen kaapissa odottamassa. Ehkä alitajuisesti siirrän sen tekemistä kun kaksi edellistä kiertoa on ollut sekaisin.
*Irina*: hauskasti sanottu tuo "psykosomaattisia oireita" :D
*Elli-Nelli*:Meillä muutama lähin ystävä tietää että vauva on tilauksessa, mutta eivät onneksi kysele (meillä oli keskenmeno marraskuun lopussa).
*Kaisa*: Pahoitteluni ja tsemppiä uuteen kiertoon *virtuaalihalaus*
*Haleja88*: Mikäs sulla on tilanne??
Täältä suunnalta ei sen kummempia tällä kertaa.. Palataan asiaan ;)
RokkiMami kp34/30(?), yk2
Kevättä rinnassa :)
Tääl ovuloidaan parhaillaan ja pupuiltu on muutama päivä takaperin ja viel pari päivää pitäs intoa riittää niin jospa nyt sit jo nappais...
HIP HEI.. mitäs tekemistä sitä keksiskään et unohtais miettimisen ja raskaustesteillä leikkimisen ennen kun on oikee hetki testata.. tai olis jännittämättä ettei ne menkat ainakaan jännäämisen takia jäis ja ei sit sen takii tarvis luulla olevansa paksuna :D hhihhhiiii....
Mutta tsemppii kaikkien pupuiluun ja yritykseen.. tääl ollaan sitä varten et tsempataan toisiamme ja ei anneta tädin tulon lannistaa meitä, kaikki me viel joku päivä saadaan toiset kääröt, eiks je tytöt ;)
niih, me ollaan kans kerrottu vanhemmillemme ja sisaruksille ja minä muutamalle läheiselle ystävälle toisen lapsen haaveiluista.. mutta nyt hieman kaduttaa.. koska ei se näytä olevan läheskää niin helppoo ku ensimmäisen "tekeminen" :( mutta ei auta kun ottaa ja muistaa että ne lapset saadaan... ja ne on suuri lahja :)
Mikäs Rokkimamin tilanne on? Teitkö testin tänä aamuna??
Täällä ollaan vähän ymmällään. Kierto on ollut nyt viimeiset kaksi kuukautta 30 päivää. Nyt kuitenkin täti myöhässä päivän. Eilen siis olisi pitänyt tulla kyläilemään. Tein tänä aamuna tietenkin sitten testin (hyvä, että yöllä sain unta, kun odotin aamua niin malttamattomana). Testi näytti kuitenkin negaa!!! Nyt sitten ravaan vessassa varmaan tunnin välein, mutta ei tätiä kuulu... ÄRSYTTÄVÄÄ tämmöinen!!! Luulisi, että olisi tänään jo näkyny plussana, kun on kuitenkin jo kp 32/30... Testi oli kaupan testejä (ei tainnu olla RFSU, mutta joku vastaava), mutta siinä oli kyllä 99% varmuus.
Blaah!!
Jätin eilen vahingossa avaimetkin sisällä, kun lähdettiin ulkoilemaan, sen verran näköjään taas ajatukset harhailee...
Aurinkoista viikonloppua kuitenkin kaikille =)
Kaisa4 kp 32/30, yk4