Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN VIIKKO 12

16.03.2009 |

Taas alkaa kierron työteliäin viikko eli ovisviikko. Nippailuja oik. puolella nyt tuntuu, joten se puoli vuorossa. Tästä kierron vaiheesta mieskin tykkää. Yövuorossa olen, joten mies kellistettävä heti aamusta kun lapset koulussa ja hoidossa ;)

tsemppiä kaikille uuteen viikkoon.

kolmosmuru 12/28, yk 2

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eletään tylsiä aikoja kun kuukautiset alkoivat taas pillereiden lopettamisen jälkeen. Eli tänään kp 2 menossa : /.

Pojalle tuli eilen yhtäkkiä nuha ja kuume, joten kotona ollaan tänään. Koitan saada jotakin järkevää aikaiseksi ja olen jo yhden kaapin siivonnut :). Pesänrakennusvietti alkanut vähän etuajassa ; )

Vierailija
2/40 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei nyt oikein ole mitään ihmeempää asiaa. Dpo 4 vasta ja tädin oletettuun tuloaikaan vielä n. 10 pv, ei voi kestää... Ekat clomit napsittu, miehen simpat priimaa. Mutta, mutta... ei jaksa uskoa että heti eka clomikierrosta tärppäis. Miten MULLE nyt vois käydä niin onnellisesti!? Tätä kolmosta on duunattu jo lähes täysi vuosi, alkaa usko taas horjua pahemmin kerran.

Onko muut ajatelleet näin hassuja kuin minä, eli onko naisen "saamisella" osuutta raskauden alkuun? Ja asennoilla? Viime viikolla tuntui taas koko touhu niin suorittamiselta että mielessä kävi ettei tästä voi mitään tulla. Ja takaapäin vielä, eikös se suositus ole että selällään... ;-) --- Kaikkea höpöhöpöä sitä mielessä liikkuukin, mutta väkisinkin kun tätä yrittämistä on kestäny jo ihan liian kauan.

eewokki yk 11,kp 20/32-34

Edited by: webmaster on 16.3.2009 14:49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

eewokki: Hienoa, et teillä miehen simpat priimaa:)! Toivotaan, et se plussa nyt vihdoin tulisi!! Ja juu, oon aatellut noinkin hassuja:).

ON: Siihenpä ei mtn uutta. Oon ihan hirvee, kiitos clomien:(. Pinna on niinku niin lyhyt ja hermot ihan riekaleina. Olo ankee. Ja nyt sit pitäs alkaa peittoo heilutteleen. Ei vois vähempää kiinnostaa! Eikä taida miestäkään kiinnostaa, ku jatkuvasti nalkutan ja marisen:(. Sit viel mies TAAS yövuorossa oletettuna ovispäivänä. Se on niin vaikeeta niinä päivinä yrittää tehä mtn. Lapset, ku kotihoidossa ja vanhempi ei nuku päiväunia.

Senny kp 9/24-27

Vierailija
4/40 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä olen vatsataudissa ja nyt on myös kurkku kipeä. Nyt jo viides päivä vatsataudissa; oliskohan se norovirus?Ja lapset on nuhassa.

eewokki: olen myös ajatellut samoja asioita. Kyllä kai se naisen "saaminen" vaikuttaa jonkin verran, että simpat pääsee helpommin perille.

Kolmosmuru: Tsemppiä peitonheilutteluun! :)

Senny-76: Laita lapset katsomaan jotain elokuvaa tai lasten ohjelmaa ja sitten puuhiin, vaikka romantiikka siitä varmaan on kaukana.

On: Itsellä vielä n. 6 päivää mahd. menkkojen alkuun. Ja varmaan alkavatkin kun olen ollut niin kipeä tämän kierron ajan. Mutta katsotaan.

Hyvää viikkoa! =) Vähitelleen alkaa jo lumetkin sulamaan kun aurinko paistaa.

Kp 22/27-30, yk *liikaa*

Vierailija
5/40 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylipuhdas nega se sieltä sitten tuli. ?=&€€%&###, hitto että harmittaa. Huomenna otan tämän kierron viimeisen Teron ja täti tulee sitten ylihuomenna. Että silleen.

Tänään olisi molempien muksujen neuvolat, esikoisen 4-v ja pikkukakkosen 8 kk.

Nyt ei juttu luista, harmittaa vaan.

Marju kp 24/26

Vierailija
6/40 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä elellään alkukiertoa joten vauvapuuhasteluja ei olla oikeen vielä ees ajateltu.Kevättä kuitenkin rinnassa ja mieliala alkaa päivä päivältä kohentua.Tänään ulkoilutu muksujen kanssa oikein urakalla ja tehty lumiukkoja ja lumilinna,oikeen keittiöllä,makuuhuoneella ja vessalla varustettuna.Oli kyllä tosi kivaa.Minäkin rymysin lumessa niin että olin alusvaatteita myöden märkänä.Illaksi työpalaveriin.

Ja peittojen heiluttelusta ja asennoista sen verran että kyllä niilläkin vissiin jotain merkitystä on.Meillä vauvanteko-tyyli ollut kahden ensimmäisen kohdalla se perus,minä alla,mies päällä ja sit sen jälkeen tyyny pepun alle niin saavat simpat luisua kunnon liukumäkeä pitkin,sinne oikeaan paikkaan..heh.

iloista alkanutta viikkoa kaikille

äitimaalta,joka ei laske tässä kierrossa päiviä

Vierailija
7/40 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viikonloppuna sen nega testin ja testasin kyllä todella aikaisin. Mutta kun teki mieli paria lauantai siideriä... No, huikean yhden sain sitten alas kumottua ja loppu oli ihan lämmintä ja väljähtänyttä!

Tein vankan päätöksen, että lopetan testaamisen, niin oviksen kuin liian aikaisen raskaustestien tekemisen! Elelen ihan normaalia elämää, enkä ajattele koko vauvan tekoa. Mulle on tullut ihan pakkomielle ja stressi koko asiasta.Naama kukkii siihen malliin, että odotan tädin kurvaavan paikalle hetkellä millä hyvänsä!

Niin, ja kuinka ollakaan! Nyt on jo kp 30, eikä menkoista tietoakaan! Mulla on nykyään pitkä kierto ja ovulaatiokin oli vasta kp 18 tienoilla, joten kuukautisten pitäisikin alkaa ehkä vasta torstaina. Mutta, nyt siis joudun kuitenkin piinailemaan!!! Olis nyt alkanut menkat alkuviikosta niin olisin päässyt paljon helpommalla mutta mitä vielä! Kidutetaan nyt oikein kunnolla kun on tähän ryhdytty, ...kele!

Esikoinen kysyi tänään, että onko sinulla äiti vauva masussa kun se on noin pullakka? Hih, voi kun olisikin! Olen tainut vaan ylensyödä tähän stressiin :(

Mutta joo, nyt pitää saada jäitä hattuun ja muuta ajateltavaa. Ja sitähän riittää! Raksalla alkaa ensiviikolla sisäpintojen teko eikä seinien väreistä ole vielä tietoakaan! Kaakelit yms. hankkimatta. Eli eiköhän siinä 2 lapsen, vuorotyön ja raksalla asuvan miehen kera oli tarpeeksi ajateltavaa ja tehtävää! Nyt täytyy siis keskittyä täysillä pesän rakentamiseen. Toki täytyy sitä peittoakin ehtiä välillä heilutella ihan mielenrauhan säilymisen kannalta.

Niin, ja anopin ( 5 lapsen äiti, 14 lapsen mummo ) mukaan pojat tehdään hutaisten ja tytöt nautinnolla :) Niinhän ne sanoo että suuret rakastajat siittävät tyttöjä.

Ja kyllä se naisen orgasmi olisi hyvä raskautumisen kannalta. Silloin tosiaan siittiöt " ohjautuu " paremmin perille. Eli ei kun mielikuvitus kehiin ja nauttimaan! Ja lapsiperheissä sitä mielikuvitusta todella tarvitaan!

Minsku kp 30 / 30 - 31 ( nyt ehkä 32 ) / yk 3. Eikä minkäänlaisia tuntemuksia raskautumisen puolesta. Rintojen juiliminenkin loppunut kokonaan. Iho sen sijaan kukkii sen merkiksi että kohta kurvaa täti paikalle.

Vierailija
8/40 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiitoksia tsempityksistä ( lukaisin edellisestä pinosta )! Niitä taas tarvitaan kun se täti tulee kuitenkin.

Vierailija
9/40 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis ilmeisesti oli silloin su-ma yönä, kun sillai juili ja limailutkin loppui kokonaan tänään. Onneksi sain miehen vieteltyä heti ma aamulla kun tulin kotiin. Oli juuri vienyt kuopuksen hoitoon ja esikoinen oli koulussa, joten kukaan ei häirinnyt. Oli töihin parin tunnin päästä lähössä, mutta kerkesi kuitenkin käväsemään peiton alla. Nyt sitten odottelemaan tuloksia, huomenna pitää yrittää vielä varmistella. En usko raskautumiseen, mutta toivossa on hyvä elää.

Onkohan asennolla väliä. Voi olla, mutta en ole huomannut. Naisen orgasmilla kai on joku merkitys.

Kylläpä se täti koittaa yllättää. Tsemppiä kuitenkin, josko tätiä ei näkyisikään.

vapaapäivää vietetty kuopuksen kanssa, huomenna vielä ja sitten töihin.

kolmosmuru kp 13/28, yk 2

Vierailija
10/40 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti taas tulla kurkkimaan, muutaman päivän olenkin pystynyt pysymään pois.

Orgasmi-keskustelun jatkeeksi pitää sanoa, että oikeastaan naisen orgasmilla ei ole hedelmöitymisen kannalta pystytty osoittamaan olevan mitään merkitystä. On muistaakseni osoitettu, että orgasmin jälkeen löytyy vähän nopeammin siittiöitä määräpäästä (tai oliko se vähän isompi määrä samassa ajassa?, aikahan on n.5min), mutta raskautumisen todennäköisyyteen se ei ole vaikuttanut. Ja tuskin asennollakaan oleelista merkitystä on, en viitsi nyt pitempään selittää perusteluja. Eli ihmissuku jatkuu, vaikka nainen ei nauttisi koko puuhasta pätkääkään (eikö ole epäoikeudenmukaista?!).

Yrtiän pysyä taas kauempana täältä, muuten rupean liioin intensiivisesti laskemaan päiviä ja jännittämään. Nyt nimittäin KP21, eikä mitään tunteita raskauden suuntaan ja vähän epäilen, etten edes ovuloinut, kun tuotakaan tunnetta ei ollut, mutta joku toivo kuitenkin aina elää...

Vierailija
11/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ehkä aavistuksen paremmat fiilikset kuin eilen. Nyt vaan odotellaan se hemmetin täti kylään ja aloitetaan uusi kierto, ei voi mitään.

Nyt muuten on se kierron pv 24, eikä eilen. Ja täti tulee siis ylihuomenna eikä huomenna (kai). Olin niin kiukkunen, että tuli vähän ajatusvirheitä edelliseen viestiin.

Marju

Vierailija
12/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille pikkukolmosen kuumeilijoille - täälläkin olisi yksi vielä lisää! Olen seurannut mukavaa pinoanne jo hyvän aikaa, mutta nyt kun päätimme antaa kolmoselle luvan tulla jos on tullakseen, niin päätin kirjoittaa. En kyllä tiedä miten paljon ehdin tänne kirjoitella, mutta ehkä piipahtelen silloin tällöin. Toivotaan ainakin!

On ollut hauska huomata, että muutkin pohtivat ja pähkäilevät kolmatta ihan eri tavalla kuin aiempia! Omaa vauvakuumetta on suorastaan jarruttaneet monet pelot ja epäilykset mm. vauvan terveydestä, taloudellisesta tilanteesta, mahtumisesta kotiin ja autoihin.... ja omasta jaksamisesta! Että miksi ottaa vielä riski, kun kaikki on nyt hyvin...... Mutta silti haluan katsoa vielä kerran miten tässä käy, en halua katua sitten mummona kun ei tullut yritettyä edes! Eiköhän sitä kuitenkin aina jotenkin selviä kävi miten kävi.

Haluaisin ihan mielenkiinnosta kysyä, miten väljästi tai ahtaasti te muut nyt asutte, ja millaisia suunnitelmia teillä on sen varalle, jos ja kun kolmas ilmoittelee tulostaan? Entä minkä ikäisiä suunnilleen olette?

Plussatuulia, ja toivotaan kaikille lyhyttä vierailua tällä palstalla ;)

Vierailija
13/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32v ja mies 34v. Meillä kaksi tyttöä, 3v ja 5v. Asutaan nyt väliaikaisesti todella ahtaasti, vain 60 neliöä, mutta omakotitalo valmisteilla ja kesällä olisi tarkoitus muuttaa.

Menkoista ei edelleenkään tietoa! En kyllä silti usko raskauteenkaan. Ei vain tunnu siltä. Eiköhän se vuoto huomenna ala. Ja jos ei, niin aikaisintaan perjantaina testaan.

Minsku kp 31 / 30 - 31 yk3

Vierailija
14/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen Minskun päättäväisyyttä testata vasta perjantaina, itselläni ei tuo itsehillintä/pitkä pinna ole paras ominaisuus. menin viime kierrossa testaamaan jo 4pvä etu ajassa kun mielikuvitus teki tepposia.

Tädin käynnistä on selvitty ja nyt ovistestit polttelee kaapissa, hitto kun pitää niidenkin käyttöä vielä odotella. En muista että olisin aiempien odotusten kohdalla ollut NÄIN SEKAISIN, jokainen päivä tuntuu niiiiiin pitkältä odottaa ovista tai tätiä tai mahdollista raskautumista. Pitäisihän se jo muistaa edellisiltä kerroilta ettei niitä meille tule ihan tosta vaan. Olin vielä vuosi sitten varma etten koskaan ole enää tässä jamassa, siksi olen päättänyt etten koskaan sano EI KOSKAAN.

No onneksi on tämä palsta jota lukea, vertaistuki vertaansa vailla ! mieskin kyllä kuuntelee, mut eihän nekään ihan 24h kykene tätä asiaa pohtimaan, vaikka mies se mutt tähän ylipuhui.

Sirusade

Tsemppiä Minskulle ja toivotaan todella sulle plussaa.

Vierailija
15/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten menkkaivut alkoivat vaikka tädin pitäisi saapua vasta ensi maanantaina. Joten se siitä sitten...

Ja lisäksi vauvan yritys jatkossa taitaa tyssätä siihen, että mies joutuu luultavasti yhteen operaatioon (hyvänlaatuinen kasvain) lähitulevaisuuudessa ja joutuu sen jälkeen syömään lääkkeitä, joten tämä on tosiaankin nyt epäselvää jatkuuko tämä vai ei. Siis jatkuuko edes kesällä, tai siis onnistuuko ylipäätään. Pöh...

Tsemppiä kaikille!

24/27-30

Vierailija
16/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Naiseen!

Täällä kanssa kolmosen toive edennyt kierukan poiston jälkeiseen ensimmäiseen kiertoon ja saas nähdä... Vaikka sitä tekee sen päätöksen että tulee kun on tullakseen, niin kolmatta kertaa täyttä puppua kohdallani!

Ajatuksissani olen myös lupaillut etten tee testiä liian aikaisin vaan kun menkat ovat selvästi myöhässä, mutta enköhän kuitenkin tule tekemään etuajassa... :D

Seuraillen tässä muiden yritystä ja hurraten hengessä mukana!

Vierailija
17/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ajattelin että antaa tulla ajan kanssa kun kolmannesta jo on kyse. ihmettelin ovistestejä yms. nyt olen sitten hurahtanut/seonnut pahemmin kuin koskaan ennen, voi sanoa jopa aika ajoin stressaantunut......Ja tikutan myös oviksia, tätä en tehnyt edellisillä kerroilla.

Onneksi on muitakin jotka kuumeilee :-)

Sirusade

Vierailija
18/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Pikku3 ja MinttuLotta! Täällä on mukavaa hengailla :)

Minsku: edelleen jännittäviä aikoja. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka se plussa vielä ilmestyisi!

Niistä ovistesteistä mun piti sanoa ettei mulla ole minkäänlaista kokemusta niistä, koska en ole koskaan käyttänyt. Luotan siihen että huomaan milloin on ovisaika, ja kiertoni on yleensä säännöllinen kuin kello, joten on helppo laskea milloin se tapahtuu. Tosin raskautuminen ei kuitenkaan ole helppoa vaikka kuinka laskee!! Pitäähän siinä olla kaikki muutkin asiat kohdallaan; peitonheilutus oikeaan aikaan, hyvät simpat ja hyvät munat :).

Mun yllätyskuukautiset lopahtivat yhtä äkkiä kuin alkoivat (siis pillereiden keskeyttämisen jälkeen) ja nyt eletään kp 4/28. Tylsiä aikoja, mutta kohtahan se jännitys alkaa :).

Vierailija
19/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että mukavaa on, kun saa turinoida muidenkin hurahtaneiden kanssa! Ja "puhua" edes jossain tästä yrittämisestä. Mies kun on sitä mieltä että härskiä ilmoitella että meillä tehdään nyt "sitä" tosimielellä... :D

Ensimmäistä tehtiin pitkään ja hartaasti, toinen tupsahti kierron aikana yhdestä ainoasta ehkäisemättömästä hetken huumasta ja kolmannen kanssa... Jaa-a...

Oon toistaiseksi siis sanonut ei ovistesteille ja pyrkinyt vaan harrasteleen parin päivän välein, saas nähdä josko ensi kierrossa sitten olen jo kärsimättömämpi... :p Mies on esittänyt toiveen että ei näitä -ei haluta yhtään mutta tehtävä on-touhuja tai tyynyä pyllyn alle ja jalkoja seinälle jälkikäteen. Ja ymmärrän sikäli että ensimmäisen kanssa kului toista vuotta tällä lailla ja parisuhteen tuo puoli muuttui aika suorituspainotteiseksi...

Mutta kiitokset tervetulotoivotuksista, yritetään tsempata toisiamme ja pitää mieli positiivisena!

Vierailija
20/40 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viime syksynä tuli käytyä tällä palstalla aktiivisemmin, nyt tällä välillä olen välillä käynyt välillä kurkkimassa ja tänään lähti kierukka pois! Olen niin onnellinen että päädyttiin tähän ratkaisuun, oltiin vatvottu edes takaisin annetaanko kolmoselle lupa tulla. Meillä noita samoja syitä kuin muillakin, vahvimpana kuitenkin se että olen löytänyt itseä todella kiinnostavan opiskelupaikan ja olisin halunnut suorittaa tutkinnon vauhdilla plus mietin miten me pärjätään taloudellisesti, jatkaako lapset päivähoidossa jossa nyt ovat olleet vuoden ja todella hyvin viihtyneet.

Kuulin ikäviä uutisia kaverilta eilen ja tajusin että eihän tämä homma voi mennä niin että laaditaan suunnitelmia pitkälle ajalle. Ollaan onnellisia jos meile tämä kolmas suodaan. Kyllä muut hommat siitä lutviutuu ja opiskelullekin on varmasti vielä aikaa.

Hieman kyllä hirvittää aloittaa taas kaikki alusta.. Nyt lapset ovat jo aika omatoimisia eikä öisin ole tarvinnut heräillä, miten sitä jaksaa vielä...

Niin, meillä siis tytöt -04 ja -06.

Tarvitseeko muuten kierukan poiston jälkeen odottaa ennen kuin voi yritys alkaa? Olen tästä saanut hieman ristiriitaista tietoa.