Voi rakkaat karpit, kauhee nälkä mitähän sitä suuhunsa panis.
Oikeestaan mitään karppikelpoista ei ole. Musta tää karppaus tule kalliiksi ja käy vaikeaksi. Kaikki hiilarit on paljon halvempia ja niitä aina löytyy kaapista??
Kommentit (10)
juo vetta, salaattia, kurkkua jne....
Jää turhat valkoiset patongit ja leivät ostamatta. Samaten keksit, karkit ja sipsit jäävät kauppaan.
Olen suorastaan säästänyt kun olen ostanut karppiruokaa.
Tota lihapuolta huonommin ja ei niitä parhaita paloja kehtaisi aina noukkia muiden nenän edestä. Eli kai sitä näin laihtuu, kun kotoa ei mitään syötäväksi kelpaavaa löydy : )
kasviksia, niitä syö koko perhe.
Kauppaan voi jättää karkit ja herkut. Mäkkäriin eikä pitsalle tarvitse mennä. Hiilaripommeihin menee yllättävän paljon rahaa.
Eilen tein kanaa partaäijän ja kerman kera. Keitin lanttuja, porkkanaa ja sekaan laitoin juustoa ja kermaa. Hinnaksi taisi tulla 7 euroa koko perheelle.
Joskus (harvoin) kun en jaksa laittaa varsinaista karppiruokaa, syön yhden porkkanan kokonaisena, samoin yhden tomaatin ja sitten kääräisen kinkkua ja juustoa rullaksi ja syön sen.
Ja usein riivin työpaikkalounaaksi salaattia ja vihanneksia sekä silppuan päälle Vatajan nakkeja ja jotain juustoa. Ja öljyä. AIkaa menee ehkä kaksi minuuttia.
Minulla on aina pakastimessa kasviksia, joita voi lämmittää suuren hädän tullessa. Lisäksi sieltä löytyy lihaa. Kaapissa on aina tonnikalaa, jääkaapissa raejuustoa. Hyvä pikaruoka on minusta tonnikala öljyssä, raejuusto plus salaatti. Salaattitarpeetkin löyty aina kaapista. Tai sitten munakas. Kyllähän noita on, edullisiakin.
Tota lihapuolta huonommin ja ei niitä parhaita paloja kehtaisi aina noukkia muiden nenän edestä. Eli kai sitä näin laihtuu, kun kotoa ei mitään syötäväksi kelpaavaa löydy : )
Miksi ei mielummin raejuusto, nakkeja, maksamakkaraa, munia,....
Ei ole kovin vaikeaa katsoa kaupassa missä on hiilareita ja missä ei.
Osta kaappiin porkkanoita, salaattia, tomaatteja.
Jos ostat hiilaripommeja kaappiin, niin et taatusti laidu karppaamalla. Ala ostamaan lihaa, munia, nakkeja, raejuustoa. Noita voi syödä myös muu perhe. Ei ihminen tarvitse valkoisia jauhoja eikä sokeria, ei aikuiset eivätkä lapset. Johan sitä sanoo ravitsemusterapeutitkin, ei pelkästään karppaajat.
Taitaisi nousta mellakka jollei enää spagettia ja ketsuppia olisi tarjolla ; )
kimpale voita ja vähän kurkkua?