Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen aivoituksia... ei kestä, ei tajuu.

Vierailija
15.03.2009 |

Miehellä ja mulla on suhdetta takana reilut 10 v, lapsia on 3 kpl ikähaitarilla 0-6 v. Suhteen eka vuosi oli yhtä tuskaa, hiottiin särmiä. Sen jälkeen kaikki on mennyt musta hyvin, ajoittain pieniä riitoja, mutta ei mitään kummempaa. Rakastan miestä, yhdessä on kivaa, mies osallistuu kotona kiitettävästi, keskustellaan kaikesta, jne.

Jep. No eilen se heittää pommin, että on katkera, kun ei ole koskaan saanut päättää elämässään mistään. Että kun aloitti suhteen mun kanssa niin luopui samalla päätösvallasta, koska ei jaksanut vääntää kättä asioista, eikä halunnut kompromisseja. Ts. kun ei saanut tehdä kaikkea mielensä mukaan, niin ei sitten halunnut osallistua päätöksentekoon ollenkaan. Nyt kuulemma riitti, ja mies lähtee.

Pitää paikkansa, että minä tavallaan hallinnoin meidän perhettä. Huolehdin siitä, että suunnitellaan lomat ja viikonloput, keksitään tekemistä vapaa-aikaan ja ollaan samoilla linjoilla lasten kasvatuksessa. En kylläkään sanele, mitä lomilla/vapaa-aikana/lasten suhteen tehdään, mutta aloite tällaisiin päätöksiin tulee minulta, minä siis otan asiat puheeksi ja haluan kuulla mieheni mielipiteen.

Usein saan kyllä lypsää, miehen asenne on helposti alkuun että miten vaan. Mutta tiedän, että sillä on mielipiteensä ja preferenssinsä, ja kyselen siis kunnes mielestäni saan selville, mitä se haluaa. Ja yleensä ehdotan sitten jotain kompromissia, vaikka lomalla ollaan viikko mökillä (mies inhoaa) ja kaksi ulkomaanmatkalla (mies tykkää), viikko kotona (molemmat tykkää). Eli teen päätökset enemmän hänen makunsa mukaiseksi kuin omani, minulle kun oikeasti ei ole kovin väliä ja tiedän, että miehelle on, vaikka ei myönnä. Mutta siis hänen mielestä lomalla pitäis olla 4 viikkoa ulkomailla hänelle mieleisessä paikassa ja kun tietää, että ei saa tahtoaan läpi, niin luovuttaa kokonaan päätösvallan.

Summa summarum, mä olen 10 v hallinnut miehen elämää ja nyt hän teki kuulemma ekan oman päätöksensä ja etsii kuulemma huomenna vuokrakämpän. Lapsien suhteen kuitenkin kysyi minulta, ja minä päätin: minulle jäävät. Kaksi pienintä on niin kovin kiinni minussa, isompi pärjäisi ehkä isänkin kanssa, mutta sisaruksia en toisistaan erota. Tällainen tyranni tästälähin :-(

Olo on vähän pöllähtänyt. En taida edes tajuta vielä, kun ei oikein tunnu missään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut toinen kiikarissa ja nyt keksi tosi oivan tekosyyn lopettaa teidän suhteenne. Lyödäänkö vetoa?

Vierailija
2/6 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaan että sillä on jo toinen nainen siellä vuokrakämpässä odottamassa. Kuulostaa niin haetulle selitykselle ettei tosikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoroviikoin, niin saat sinäkin omaa aikaa ja lapset saavat olla isänsä kanssa ja isä lasten kanssa. siis jos lakanat menee jakoon.

otapa muutenkin koko asia miehesi kanssa uudestaan puheeksi ja kysy, mitä ihmettä hän on elämässään menettänyt ja sinä sen sijaan saanut - siis mitä hän ei siinä olisi saanut. yhdssä olette parisuhteessa ja yhdessä lapsenne tehneet.

tsemppiä ja yritä saada ajatukset kasaan.

Vierailija
4/6 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kuulostaa samanlaiselta ja välillä pelkään että koska se tekee ton saman tempun. Pari kertaa yrittänyt lähtee, kun ei halua selvittää asioita. Toi ärsyttää suunnattomasti, että ensin kaikki on ihan sama, kun kysytään mielipidettä. Sitten yhtäkkiä tulee kauhee raivokohtaus siitä kun hän ei saa ikinä päättää mitään... Ei voi ymmärtää??? Voimia nyt sinulle että pärjäät. =)

Vierailija
5/6 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin hallitseva tyyyppi. Se varmasti oikeasti luulee antavansa miehelle tilaa, mutta ei se kyllä siltä vaikuta. Antaa niinkuin pari vaihtoehtoa siitä mistä kyse on, mutta sitten jotenkin aina puhuu läpi sen mitä itse tahtoo. Mutta on se sen mieskin vässykkä. Tosi kivoja kummatkin, mutta toinen tosi ylivoimainen ja toinen alistuja..

Kun ne alkoi seurustelemaan, sen miehen kaverit tuli mulle juttelemaan, että antaako se mun kaveri miehen tehä mitään. Heh, se kaveri on mun tosi rakas ystävä, mutta ymmärrän kyllä miehen ystävien huolen.

Vierailija
6/6 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen naiseen en usko, mies on todella uskollista tyyppiä ja nimenomaan aina ollut sitä mieltä, että jos ei minun kanssa olisi niin ei kenenkään kanssa. Pitää itseään ihmisenä, jonka ehkä olisi parempi olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän