Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puuttuu palstalta äiti joka kirjoittelee synnytyssalista supistusten välillä

Vierailija
14.03.2009 |

uskon että ei mene kauaa kun tämäkin tulee tapahtumaan.

Läppärit on jo mukana niillä jotka joutuu osastolle syystä tai toisesta vauvan voinnin tai itsensä takia.

Kuka ehtii ensin.

Eläköön kannettavat ja mokkulat!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin pari viikkoa sairaalassa, ja käynnistyksiä oli 6, olisi kai siinä voinut vaikka salista piipahtaa avllä, jos olisi tämä kännykkä silloin ollut.

Vierailija
2/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tuossa juuri, että en minä vaan olisi tehnyt läppärillä MITÄÄN ollessani esikoista synnyttämässä. Ensin kivut olivat aivan liian kovat, sitten lapsi syntyi.. Eikä olisi tullut pieneen mieleenkään ottaa läppäriä esiin, kun vauvakin oli!

Vuosi oli -07, joten ihan muinaismuistosta ei ole kyse.

Enkä kyllä ota läppäriä seuraavaankaan synnytykseen mukaan vaikka olisihan se mielenkiintoista jakaa livenä synnytyksen kulkua webbikameralla, joka tässäkin pelissä on sisäänrakennettuna ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse valitin miehelleni synnytyssalissa suppareiden välissä, éttä olisin halunnut nettiin, kun oli tylsää:) Ja ihan oikeastikin "raportoin" tilanteesta kotoa käsin kunnes olin noin 5 cm auki ja olisin hyvin voinut jatkaa senkin jälkeen, mutta salissa ei saanut pitää kännykkää auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi