Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mies ei uskalla harrastaa seksiä raskauden aikana?

Vierailija
14.03.2009 |

Meillä kävi niin, että ekassa raskaudessa harrastettiin kerran seksiä, ja siitä alkanut vuoto ei loppunutkaan vaan raskaus meni kesken. Siis ei varmasti kumpikaan järjellä uskota, että seksi olis keskenmenoa aiheuttanut, korkeintaan sysäsi liikkeelle väistämättömän. Kuitenkin nyt olen taas raskaana, rv11+5 eikä mies vieläkään uskalla harrastaa seksiä.

Alkaa jo hiljalleen vähän harmittaa, vaikken tahdokaan miestä tietenkään painostaa tekemään mitään mikä ei tunnu hänestä hyvältä. Onko muita joilla sama kokemus, miten teitte asian kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritimme raskauden alussa ja ei pystynyt. Johtui varmasti osittain siitä, että suhtauduimme raskausuutiseen niin tunteella, että ihan alusta asti juttelimme vauvalle ja lauloimme iltalaulun. Miehestä tuntui vastenmieliseltä ajatus "pökkimisestä siinä vauvan pesän suulla". Emme siis harrastaneet seksiä ollenkaan. Kummatkin tyydytti itsensä itsekseen. Seksielämä käynnistyi sitten synnytyksen jälkeen ihan normaalisti.

Vierailija
2/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu juuri tuon takia mitä kerroit. 9kk selibaatissa on kuitenkin tosi lyhyt aika elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon kyllä sen valmis hyväksymään, jos mies ei muuta mieltään. Oon kuitenkin tuuminut, josko sen saisi näkemään asian turvallisena? Eikö kellään oo semmosesta kokemusta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan