Katri Manninen ja kolme avioeroa
Luin juuri jostain vanhasta MeNaisesta, että ko. naisella on KOLME avioeroa takana ja ikää on vasta kolkyt ja risat. Mitä tällainen mielestäsi kertoo ihmisestä? Mulle tulee mieleen itsekkyys, kaikki mulle heti-ajatusmalli, kärsimättömyys jne.
Kommentit (18)
ja ymmärtänyt perinpohjin kaiken entisen ja entisten suhteidensa ongelmat, ja nyt hän on päässyt tasapainnon.
Ja vierellä on taas uusi mies. Ihan sattumalta tuli, ei tätä voi jättää käyttämättä... Ei kai osaa olla yhtään yksin.
ja ymmärtänyt perinpohjin kaiken entisen ja entisten suhteidensa ongelmat, ja nyt hän on päässyt tasapainnon.
Ja vierellä on taas uusi mies. Ihan sattumalta tuli, ei tätä voi jättää käyttämättä... Ei kai osaa olla yhtään yksin.
mies ole Se Oikea.
Miksi kaikkien elämä pitäisi kulkea samaa reittiä kuin muilla/sinulla?
mä luulen, ettei ole kovin sinut itsensä kanssa...
Minusta on vaan hyvä, että on (elämän)kokemusta kuin vaan siitä teinirakastetusta. Minusta suhde joka kestää hautaan saakka kuulostaa tylsältä!
Miksi kaikkien elämä pitäisi kulkea samaa reittiä kuin muilla/sinulla?
vielä nuorella iällä. Onni onnettomuudessa tässä on se, ettei ole tullut hankkineeksi lapsia yhdenkään miehen kanssa
tyhmyyteni, mutta kuka on Katri Manninen?
Minusta on vaan hyvä, että on (elämän)kokemusta kuin vaan siitä teinirakastetusta. Minusta suhde joka kestää hautaan saakka kuulostaa tylsältä!
tällä katrilla juuri tuntuu olevan. miksi pitää heti paukata naimisiin asti? Miksi ei voirauhassa olla ja katella miltä yhteiselo maistuu? Rakastumisvaiheessa ei pitäisi mennä naimisiin.
Fiksun tuntuinen ja mukava ihminen muuten, mutta itsetunnossa on kohentamisen varaa. Ja jos ei itseään tunne ja rakasta, niin on aika vaikea pysyvämpiä ihmissuhteuta luoda. Katria on nuorena kiusattu ulkonäön vuoksi (vaikea ehkä uskoa nykyisin) ja siksi varmaan niin vimmalla kuntoilee ja ja pitää huolta kropastaankin.
Eikö naimisiin meno ole periaatteessa pysyvää? Eli jos hakee elämänkokemusta ja vaihtuvia suhteita, niin ei ole järkeä mennä naimisiin.
-Muuten en minäkään tiedä kuka on Katri Manninen
Ensin kertoo rikkoutuneista liitoistaan, erittelee mikä meni pieleen, muistaakseni myös antoi ymmärtää, ettei ole kovin "ylpeä" noin monesta liitosta ja erosta. Aina se mies on vaan tuntunut oikealta. On nyt oppinut paljon menneestä eikä toista virheitä.
Ja lopuksi että by the way, nyt se oikea on nyt (taas) löytynyt.
Ns. lehtipalstojen yms. julkkisten elämä, sen retostelu ja avioero. Eikö tämä ole vauva-lehden vertaiskeskustelupalsta. Pitkästä aikaa vierailin, mutta eipä taida kannattaa kun uudet tuulet puhaltavat. Vanhanaikainen vauvakysymysäiti.
Ns. lehtipalstojen yms. julkkisten elämä, sen retostelu ja avioero. Eikö tämä ole vauva-lehden vertaiskeskustelupalsta. Pitkästä aikaa vierailin, mutta eipä taida kannattaa kun uudet tuulet puhaltavat. Vanhanaikainen vauvakysymysäiti.
Sulta taisi unohtua, että tämä on aihe vapaa-palsta, ei vauvakysymyspalsta...
Katri on tosiaankin mielenkiintoinen persoona. Kaikkeen mihin hän ryhtyy, hän ryhtyy "sata lasissa" ja yht'äkkiä, salamyhkäisesti hän vaan kertoon homman hyytyneen syystä tai toisesta.
Katrin kunniaksi täytyy sanoa, että hän todellakin perehtyy kulloiseenkin kiinnostuksen kohteeseensa todella perusteellisesti ja kommentteja sekä neuvoja riittää kaikille kiinnostuneille.
Ehkäpä Katri analysoi puhki parisuhteensakin samalla tavalla. Muutamassa vuodessa puolisosta ei enää löydy enää analysoitavaa ja siten se menettää mielenkiintonsa. Parisuhde ajautuu normiuomiin ja jännitys katoaa - silloin Katrin on aika vaihtaa maisemaa tai miestä.
Mun käsitykset siis perustuvat pelkästään Katrin erilaisiin blogeihin, joita hän pitänyt jo vuosia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Katri_Manninen
ja luin wikistä että äitikin on kirjailija joka on yhtä tuntematon minulle kuin tyttärensäkin
keski-ikäinen
ja mikäs siinä. Mutta Katri on kyllä kaikkea muuta kun tasapainoinen. Niin kauan kun hän on julkisuudessa ollut (~10 vuotta) hän on tilittänyt erilaisista terapioistaan ja huonosta itsetunnostaan. Eikä ongelma ole ilmeisesti vieläkään korjaantunut.