Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin epäammatillisen näköstä kun se Sairaalan lastenkirurgi

Vierailija
14.03.2009 |

pussailee potilaitaan. Itse en haluaisi että lastani suukoteltaisiin lääkärin toimesta suulla, jolla on suukoteltu ties kuinka montaa muutakin lasta. Ei suu ylipäätään ole kovin puhdas alue ihmisessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hyi, en ainakaan haluis kenenkään pussailevan mun lapsia suulle. En edes ite tee niin. Miehen kanssa vaan voi pussailla suulle koska kaikki sen pöpöt mulla on jo ja toisin päin.

Vierailija
2/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vielä lastenkirurgi, niin pitäisin tätä kirugia tyhmänä ja jopa pedofiilinä.

Omat lapseni ei edes pitäisi siitä, että joku tulee pussaamaan suulle. Eikä tämä lastenkirurgi tajua ettei kaikki halua lapsilleen karies bakteeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vielä lastenkirurgi, niin pitäisin tätä kirugia tyhmänä ja jopa pedofiilinä.

Omat lapseni ei edes pitäisi siitä, että joku tulee pussaamaan suulle. Eikä tämä lastenkirurgi tajua ettei kaikki halua lapsilleen karies bakteeria.

En tykkäisi minäkään tuollaisesta. Ja meilläkin suukotellaan lasta vain poskelle, MUTTA miettisin hieman, mitä kirjoittaa nettiin, koska kyseessä tunnistettava henkilö, ja sinä nimittelet häntä tyhmäksi ja pedofiiliksi----> kunnianloukkaus.

Vierailija
4/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin vain, että meniköhän siltä lääkäriltä sen kuvauksen takia jotenkin pasmat sekaisin, eikä ajatellut loppuun asti mitä teki. Tuskin se kaikkia potilaitaan suukottelee, johan siitä olisi haloo jo noussut vanhempien toimesta! Mutta silti epäammatillista käytöstä!

Vierailija
6/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka netti-tv:stä.

Vierailija
7/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei tulisi mieleenkään suukotella potilaitani. Mahtaisi siinä vanhemmat olla ihmeissään.

Vierailija
8/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos olen loukannut jotakin ihmistä. Käsitin, että kyse ei ole kenestäkään tietystä lastenkirurgista. Olen käsittänyt aloituksen vääriin.

Minulla ei ainakaan ole hajuaakaan kenestä te kirjoittelette. En edes halua tietää.

Vierailija
9/9 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tämän tuttavan vauva ei saanut yhtäkään pusua. Käynti oli nopea ja rutiininomainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän