G:Tuleeko rasvailtua kasvavaa mahaa?
Tuli mieleen kysellä, miten moni käyttää jotain tiettyä ihovoidetta (ja mitä) masun rasvaamiseen? Itselläni iho on muutenkin kuiva talvisaikaan, joten jo senkin takia olen rasvaillut myös mahaa kerran tai kahdesti päivässä. Raskausarpiakin tuli edelliskerralla aika reilusti ja jos niitä nyt voi jotenkin tällä välttää, niin hyvä. Olen käyttänyt Aloe-geeliä, joka tuntuu tosi hyvältä.
Viikonlopputerveisin,
Nurmeliini 15+0
Kommentit (2)
Pitäisi auttaa Ceridal LipoLotion. Ennaltaehkäisevästi ja jälkikäteenkin.
Edellistä odottaessa hinkkasin joka paikkaan eikä tullu yhtään arpia eikä välilihaan repeämiä.
Nyt toista odotan ja sama jatkuu. Rintoihin on tullut muutama arpi ja navan viereen yksi. Tosin ei ole ollut aikaa rasvailla niin paljon ja vatsa on tosi paljon suurempi plus että kiloja on kymmenkunta enemmän kuin ekaa odottaessa.
Ceridalia tai jotakin muuta mautonta, hajutonta ja väritöntä ihoöljyä suositteli myös neuvolan terveydenhoitaja-kätilöni arpiin ja välilihaan. Oli sitä mieltä että on huomattavasti tehokkaampi kuin voiteet ja auttavat oikeasti.
Itse olen rasvaillut mahaa koko ajan Apteekista ostetulla Humektan Perusvoiteella. Suosittelivat Yliopiston apteekista kyseistä rasvaa, koska siinä ei ainakaan ole mitään haitallisia lisäaineita, väriaineita tai hajusteita, jotka voisivat imeytyä sikiöön. Suosittelen! Imeytyy myös tosi nopeasti.
Lisäksi käytän päivittäin tukivyötä, jotta ei tulisi niitä raskausarpia niin kovasti ja jotta vatsa ja selkälihakset saisivat edes vähän levätä.
Terveisin
Fanny81 + salamatkustaja (rv 27+4)