Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketin ruututakkiin housut?

14.03.2009 |

Eli mitkä housut olette yhdistäneet viime keväisiin vihreä-lime ruututakkeihin? Olen miettinyt pääni puhki, mitkä ostaisin. Viime vuoden ruskeat Reimatecit sopii ihan ok, tämän vuoden on ehkä liian tummat? Mielestäni myös limenväriset sopisivat kivasti, mutta omenanvihreät Splashin housut eivät sovi.. :/

Onko joku testannut Minymon limenvihreät housut? Ajattelin, että ne voisivat olla kivat ja siihen sitten vielä Reimatecin tämän vuoden limet rukkaset (onko ne samanväriset kuin nuo Minymon housut)?!

Auttakaas nyt joku, jolla noita vermeitä on.. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takin kanssa tulee käyttöön viimevuotiset Reimatecit ja jotkin vanhemmat (?) limenvihreät Reimatecit, jotka löysin käytettyinä.

Takin kanssa sopisi hyvin myös turkoosit housut (ticketin?), kun siinä takissahan on turkoosi pikkutaskun vetoketju. Itse ainakin ajattelin turkoosia pipoa / hanskoja tuon takin kanssa, niin ei tule ihan "pieni vihreä mies" :)

Vierailija
2/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa ne housut jo löytyykin, mutta turkoosit rukkaset tuottavat ongelmia. Lisäksi ostin ihanaa vihreää raitakangasta, josta teen pipot asuihin ja musta-limet raitasaappaat eli he taitavat olla sitten niitä "pieniä vihreitä miehiä"! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanruskeina. Meinataan pitää tuota pukua sellaisena kuivempien kelien pukuna, kun saumatkaan ei siinä takissa ole teipatut.

Vierailija
4/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita suunniteltu, sade- ja kurakeleille on sitten muuta.. .)

Tilasin nyt sitten ne Minymon limet housut, toivottavasti väri vastaa Reimatecin tämän vuoden limeä. Tinyzonen sivuilla väri oli kuvassa melko tumma, kun sitten taas muualla kuvissa raikas lime.

Jännityksellä jään odottelemaan pakettia! :)

Vierailija
5/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeanväriset tuohon takkiin, muut värivaihtoehdot eivät oikein tuoneet tuota takkia esiin tarpeeksi. Vähän erisävyiset tosin ovat kuin Reimatecin rukkaset, mutta yhdessä kyllä näyttävät tosi hienoilta! Jipii, yksi "murhe" vähemmän.. ;)

Vierailija
6/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli piti vielä sanoa, että ajattelin itse teipata noista takeista ainakin olkasaumat. Samalla vaivalla menee kun teippailen vanhimman pojan IcePeakin housuja. Nimittäin hintaa teippaamattomilla oli 19,90e ja teipatuilla 39,90e.. Teippi maksaa 3,90e/5m. :-0