onko kokemuksia sterinerkoulusta?
Kommentit (7)
josta Sinulla on kokemusta? Vaihtoehtoja on monenlaisia, ja minulla on kokemusta Montessorikoulusta. On hyvä koulu, meidän lapsille sopii.
Jos on hyvä ope niin menee hyvin, jos huono niin eipä kovin kivaa olla saman tyypin alla niin pitkään. mitä myöhemmässä elämässä pärjäämiseen tulee, niin mies tekee väitöskirjaa ja veljensä on it-alan yrittäjä (perusti firman koulukavereidensa kanssa).
Kerhossa kuuntelin kun kaksi mammaa niin tärkeänä kehui kuinka heidän piltti on laitettu hakemaan sinne jo.
voit käydä tutustumassa steinerkoulujen kotisivuilla, löytyy ihan googlettamalla.
Antroposofia ja eurytmia ovat ehkä sellaisa asioita, jotka saa steinerin tuntumaan vieraalta ja kummaliselta.
minunkin piltti on jonossa steineriin :)
Tämän perusteilla meidän lapset menee onnesta hypähdellen ihan tavallisten lasten tavalliseen kouluun,
jossa saa tavallista opetusta ja tavallisia kavereita.
Kasvaen ihan tavalliseksi ihmiseksi.
Kaikki aatteeseen ja idealismiin pohjautuva "koulutus" on enemmän kuin arveluttavaa.
hyppäsi kirjoitusvirhe tuohon otsikkoon. ja itselläni ei ole vielä kouluikäisiä lapsia, vaan koulun valinnat ovat tulossa ja siksi kyselen kokemuksia. itse olen käynyt ns. tavallisen koulun pienessä kaupungissa. ap
voitte kertoa myös tuosta montessorikoulusta, millainen se on.
mutta monotossuroorikoulusta on kokemusta.