Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minka hintaisia synttarilahjoja 5-6 v?

Vierailija
13.03.2009 |

Esikoisella on lahes joka viikko jonkun kaverin synttarit ja rahaa palaa... : / Olen ostanut noin 10-15 € lahjoja, onko mielestanne ok summa?

Poika on jo koululainen taalla Irlannissa ja luokalla 17 poikaa. Kaikkien naiden vanhemmat kutsuvat aina kaikki luokan pojat synttareille... Meidankin pojalla kolmen viikon paasta 6 v synttarit. Hurjaa, kun lasten sosiaalinen elama on vilkkaampaa kuin aikuisilla. ; D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden tarhakavereiden kanssa pärjätä max 10 eurolla ja toistaiseksi on kivoja lahjoja saanut sillä hinnalla. Sukulaisille ja kummilapsille on sitten voitu laittaa 20 euroa lahjaan.

Itse kannatan sitä, että noista synttäreistä ei tulisi mitään varustelukierrettä. Kun omankin lapsen synttäreillä käy paljon lapsia, niin hyvin minun puolestani osa voisi tulla ilman lahjaa, niin paljon sitä kaikkea rompetta kertyy.

Vierailija
2/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin pitäytymään 7-10 e lahjoissa kuten olen huomannut muidenkin toimivan. Sopiva summa minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisi olla jopa ihan 5 euron lahjakin, tytöille ainakin löytyy 5 eurolla kaikkea kivaa, korua, tarraa, vihkoa kynää jne.

Vierailija
4/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun en kehtaa poiketa kaavasta ja kutsua vain niita poikia, joiden kanssa lapsi oikeasti leikkii. Pakko kutsua kaikki 17 ja sitten meilla onkin 17 pikkulahjaa avattavana. Yksi aiti tosin pyysi vaatetta pojalleen, kun sanoi kyllastyneensa just niihin turhiin pikkuleluihin. Mutta meidan poika vaan haaveilee kymmenista mini transformereista ja legoista...

Ei niiden muidenkaan tarvitsis meidan poikaa kutsua, jos ei oma poikansa edes hanen kanssaan leiki... Musta ois kiva pitaytya sellasissa 8 hengen synttareissa.

Mut en tosiaan viitti olla eka kaavan rikkoja, kun ainoana ulkomaalaisena taalla landella olen muutenkin... ; )

Vierailija
5/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään 10 hujakoilla

Sisältäen sekä lahjan, kääreen että kortin.

Vierailija
6/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen sen arvosia on annettu ja saatu. Eipä ne nyt niin kummosia ole. mutta saajan ja antajan ilo on aitoa, eikä pääse vanhemmillakaan pahemmin kukkaron päälle.-

Vierailija
7/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 e on ok. Tietysti senkin rahan voi laittaa turhaan krääsään tai sitten johonkin kestävämpään, vaikka Legoihin, kirjaan, dvd:hen...

Täytyy sanoa, että minun ostokseni menevät usein lähemmäs 20 euroa, jos tiedän, että ko. lahja on todella lapsen mieleen. Riippuu myös kaverisuhteesta, parhaille kavereille voi olla kalliimmat lahjat.

Juhlien pito ei ole halpaa lystiä sekään, varsinkin jos ne järjestetään jossain leikkipaikassa tms. vuokratussa tilassa. Kulut ovat helposti 10 e/lapsi ja kakut ja kaverilahjapussit päälle. En nyt sano, että syntymäpäiväsankarin vanhempien pitäisi päästä "voitolle" taloudellisesti, mutta en nyt ihan mitätöntäkään lahjaa viitsi viedä.

Ihanteellista olisi (myös synttärisankarin vanhempien kannalta..!), jos kaverit (tai esim. 2-3 kaveria) lyöttäytyisi kimppaan ja ostaisi jotain vähän isompaa yhdessä, vaikka jonkun isomman Lego-setin.

Vierailija
8/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni viime vuonna useampi kuukausi ennen kuin lapsi ehti leikkiä kaikilla leluilla.

Vierailija
9/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva tosiaan, jos porukka lyottaytyisi yhteen ja ostais jotain isompaa kraasan sijaan... Taytyykin kysella, kun huomenna on taas yhden pojan synttarit...

Onko teillakin siis pikkuoinas perheessa? : )

Jarjestamme meidan pojan synttarit leikkipaikassa, josta joudun pulittamaan 17 x 12,95 €... : ? Ei ole halpaa lystia, ei. 5 v synttarit oli kotona ja nyt kokeillemme tallaista jarjestelya. Saavatpahan riehua rauhassa.