Ärsyttää yksi ystävä..
Aina kun kysyn häneltä että miten on mennyt tai miten menee.. niin vastaus on " ihan hyvin.."
Ei siinä että hyvin ei saisi mennä, mutta välillä tuntuu että pitää jotain ihme kulissia pystyssä.. nytkin oli vauva syntynyt ja heillä on esikoinen niin kaikki on vaan sujunut "ihan hyvin". Synnytys meni ihan hyvin ja muutenkin kaikki ihan hyvin.. Sitten kuulen hänen vanhemmiltaan että jouduttu olemaan pidempään sairaalassa jne..
En oikein enää osaa minäkään olla luonteva hänen seurassaan.. Koska ei meillä mene AINA ihan hyvin. Välillä menee hyvin, välillä huonosti.. mutta jos joku kysyy niin kyllä kerron.. en kyllä paskaa kaada niskaan, mutta kerron muuten asioita.
huoh. kiitos kun sain avautua.
Kommentit (3)
siis en kyllä mikään ylin ystävä ole, mutta mielestäni ollaan tunnettu sen verran kauan että osa asioista on jo ikäänkuin "päästy yli".. mutta ehkä ei sittenkään.
Sitten on tämä toinen ystävä- jonka kanssa suunnilleen kerrottiin ekat seksikokemuksemme jne.. ollaan vaan niin samalla aaltopituudella että..!
Ehkä vaan otan tähän ekana mainittuun hiukan etäisyyttä tai vaan hyväksyn sen että menee ihan hyvin- ja vastaan samalla tavalla.. :( ihan hyvin.. äh, en kyllä sitä jaksa...
ja kerro sinä hänelle miltä sinusta tuntuu. =) Ei kai se sen vakavampaa ole jos vaan susta tuntuu, että saat teidän kaverisuhteelta jotakin. =)
Mulla on kans pari kaveria joista yhden kanssa suunnilleen jo ekalla tapaamiskerralla juteltiin seksiasioista, lol!! En mä hällekään hirveesti avaudu esim. parisuhteestani, mutta voin valittaa rikkonaisista öistä tms. vauvan kanssa. Ei sillä ettenkö näille parille muullekin kaverille vois valittaa, tuntuu vaan että heidän parisuhteensa mahdolliset ongelmat on hieman isompia mitä huonosti nukutut yöt ;)
kakkonen
Varsinkaan vähänkään ei-niin-tutulle en viitti ruveta avautuu ja ku muutenki menee ihan hyvin vaan ;)
Jos ei vaan oo mitään valitettavaa, tai sit on, mutta sitä ei vaan osaa pukea sanoiksi. Mulla on yks kaveri joka vaan "valittaa" mulle, tai oikeestaan kaks ja ei siihen oikein mitään suun vuoroa saa kertoa miten meillä menee, sit tulee vaan just sanottua tyyliin noin.
Ja ei meillä ainakaan mitään kulisseja ole.