Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisää maaliskuun alkionsiirtolaisia

13.03.2009 |

Punkito oli ma 9.3. josta tuloksena 9solua. Noista hedelmöittyi 7. Ke 11.3 oli alkion siirto. kaksi hyvää nelissolu kakkosta siirrettiin. Todella suuri pettymys oli että loput 5 alkiota eivät kestä pakastusta. Melkein lähdin lekurin huoneesta ovet paukkuen jo ennen alkion siirtoa. Niin pahalta se tuntui.

Kerrompa hieman itsestäni. Olen 30v. lapsettomuutta takana jo 5,5v. Muutaman inssin kautta ivf:n. Takana jo kaksi ivf:ää joista ensimmäisestä kaksi passia. Eli tämä jo kolmas ja julkisen puolen viimeinen ivf. Kaikki alkion siirrot ovat päättyneet vuodon alkamiseen verikoepäivänä. Syytä lapsettomuuteemme ei ole kukaan vielä keksinyt

Minulle nämä ivf hoidot ovat silkkaa tuskaa. Jouduin sairaslomalle jo kaksi päivää ennen punktiota kun olin niin kipeä. Punkito tehtiin jo toistamiseen nukutuksessa koska se on muuten silkkaa helvettiä. Punkiton jälkeiset kivut ovat helvetillisiä. Minut siirretiinkin heräämöön polilta saamaan hieman roppia. Heräämöstä vielä osastolle josta pääsin punktio päivän lopuksi kotiin. Ei kärsi kävellä kuin max 200m yhtä soittoa. Istuuntuminen tekee kipeää. Vatsalihaksia ei voi juurikaan jännitää. Olo tuntuu aika vammaselta. Tänä aamuna kaikkien kipujen ja vaivojen lisäks pahoinvointia.

Kyllä vois sanonta "kolmas kerta toden sanoo" pitää vihdoin paikkaansa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaapa jo aloitettu pino "onko muita joilla alkion siirto maaliskuussa" - siellä meitä on piinailemassa jo useampia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla