Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Montako kertaa sektio?
13.03.2009 |
Haluaisin tietää montako kertaa teille on tehty sektio? Paikallinen gynekologi sanoi mulle odottaessani toista lasta että kohtu kestää vain 3-4 sektiota, mutta olen joskus kuullut että joillekin on tehty useampia. Onko täällä äitejä joille on tehty useampi kuin 2 sektiota? Mun molemmat lapset ovat sektiolla syntyneet ja nyt suunnitellan kolmosen tekoa :)
Kommentit (2)
äitilleni on tehty kolme sektioita ja olisi saanut luvan vielä neljänteenkin mutta oli jo päättänyt pistää piuhat poikki. ilmeisestikin ihan kohtu eli tapaus kohtaista kuinka monta sektiota kestää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mun ekat tehtiin perätilan takia ja kolmas koska eivät halunneet käynnistää ja vauva oli saatava ulos ennen la:ta. Muuten olisivat antaneet yrittää alakautta.
Tämän kolmannen sektiossa leikkaava lääkäri pyysi vain odottamaan n 1v ennen uutta raskautta.
Jokaisen kohtu kestää erimäärä sektioita ja mun näköjään hyvin. Jokaisen sektion jälkeen lääkäri arvioi kohdun tilan ja antaa sen mukaan sitten suosituksensa. Joilla kin kestää vain 2 kun taas toisella voi kestää useampi. Tuttavalle on tehty nyt 6 sektiota ja vieläkin sai "luvan" tehdä lapsia, mutta valitsi kuitenkin sterilisaation, viimeisen sektion yhteydessä.
Itse toivoisin että saisin kohta tehdä plussatestin, jännällä odotan ens viikon alkua jolloin uskalla tehdä testin :)
Niin ja mun synnärit on pk-seudun synnärit.