Opi espanjaa Espanjassa!
Haaveilen yrityksestä, joka järjestäisi espanjan intensiivikursseja maaseudulla Espanjassa. Paikka olisi tiedossa: iso maalaishotelli, ja idea olisi myydä 1-3 viikon kursseja, joihin kuuluisi:
- korkealaatuinen espanjan kielen intensiiviopetus
- monipuolinen kulttuurintuntemus
- viihtyisä majoitus täysihoidolla
- kuljetukset lentokentältä paikan päälle
- pari retkeä seudun Unesco-suojelukohteisiin (pikkukaupunkeja)
Lisäksi monipuoliset harrastusmahdollisuudet ja kaunis luonto ympärillä.
Olisitko kiinnostunut?
Mikä olisi mielestäsi kohtuullinen hinta tästä? Entä edullinen? Kallis?
Kiitos :-)
Kommentit (6)
Minua kiinnostaisi ihan yh:na myös esim 3vko:n kurssi kunhan:
-lastenhoito tuntien ajaksi olisi
-hinta olisi ilmoitettu pakettihintana eikä (lennot puuttuu)
ainakin keskieurooppalaisille, Espanjassa, Italiassa, Ranskassa....
Tutustu saksalaisille, beneluxlaisille jne. suunnattuihin kursseihin ja vertaa ja suhteuta Suomen lentohintoihin.
Menestystä yrityksellesi!
¡suerte!
Näin itsekin näen, että joko vanhempaa väkeä tai nuorisoa. Paikka on minusta ennemmin eläkeläisille sopiva (ei hurjaa yöelämää) kuin nuorille, jotka varmaan valitsevat mieluummin kurssin Madridissa, Barcelonassa, tms.
Perheillekin paikka on sopiva ja kiva, mutta lastenhoidon järjestäminen edellyttäisi lisähenkilöitä ja ajatus olisi kokeilla oman perheen voimin, jolloin kulut pysyisivät pieninä.
Hyvä pointti myös, että lennot kannattaisi liittää valmiiksi pakettiin.
Minä olen aina haaveillut lähteäväni tuollaiselle kurssille. Olisiko opetus alkeistason vai hieman jo kieltä osaavien opetusta?
Voisin lähteä yksin tai kahdestaan mieheni kanssa. Myös kielimatka tyttäreni 13 v kanssa voisi olla kiva.
Ehdoton edellytys olisi se, että 7-lapselleni olisi järjestetty aktiviteettia, "kids-club", tuntien ajaksi.
Eli nyt sinun täytyy hankkia sinne myös lapsenlikka =)
naiset, joten hinnalla ei varmaankaan suurta väliä. Jos haluat nuoria sinne niin silloin pitää myydä halvalla. Perheelliset ei tuollaiselle kurssille lähde.