Lue keskustelun säännöt.
Fb kyssäri
12.03.2009 |
Minkä takia joillakin fb kavereillani on kymmeniä (esim. lähemmäs sata) ulkomaalaisia kavereita? Siis kun tiedän etteivät ole matkustelleet eivätkä mielestäni muutenkaan tunne noin montaa ulkomailla asuvaa. Onko se siis joku tapa että pyydetään vieraita ihmisiä kavereiksi ja jos on niin miksi?
Kommentit (2)
kutsua tuntemattomiakin kaveriksi että sais mahdollisimman paljon niitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
(tosin en hyväksy heitä