Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suojaako Rota-rokote Noro-virukselta

Vierailija
12.03.2009 |

Kaverin lapsi on saanut rota-rokotteen ja silloin kun ottivat sen, niin kaveri hehkutti että nyt lapsi on suojassa "lähes kaikilta lastentaudeilta".

Nyt niiden perhe on kumminkin ollut jo kohta viikon mahataudissa, rokotettu lapsi varsinkin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa siltä rotalta ei muilta.

Vierailija
2/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noro kylläkin, yhden kerran on mahataudin 6-vuotiaaksi asti sairastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se suojaa vain ja ainoastaan rotavirukselta =)

jonka aiheuttaman vatsataudin toki useimmat lapset sairastavat. Mutta on toki muitakin mahatautia aiheuttavia pöpöjä, esim juuri se noro...

Vierailija
4/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitäisi laittaa huoneentauluksi jokaiseen terveydenhuolloin toimipisteeseen. Oletamme siellä ihan liikaa ihmisistä, luulemme jokaisen tallaajan olevan niin älykäs että tällainen asia olisi itsestäänselvä. Rautalankaa jokaiselle lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotolle ja äkkiä.

Vierailija
5/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikös se sun lapsi ollutkaan rokotettu niitä kaikkia lastentauteja vastaan.

Mun lapsi ei ole saanut muuta kuin ilmaiset rokotteet ja on paljon vähemmän sairaana kuin kaverini kotihoidettu ja kaikki mahdolliset ostorokotteetkin saanut samanikäinen lapsi. Ja mun lapsi on päiväkodissa isossa ryhmässä.

Vierailija
6/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2-vuotias kuopus on rokotettu ja ei oo saanu yhtään vatsatautia,vaikka niitä meille muilla pyörinytkin useita...kai kaikki on ollut rotaa.2 muuta lasta kuuluu perheeseen.Mä oon vaan uskonu et rokote suojaa=)

Vierailija
7/7 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai influenssarokotus tavalliselta flunssalta. Rota- ja norovirus ovat kaksi eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan