Onko sadeasu liian lapsellinen tai liian järeä loskakeliin?
Mitä olette mieltä, onko tavallinen rukan sadeasu (takki, vyötäröhousut, kintaat) sopiva kouluikäisen vaatetus keväälle oman pihan loskaleikkeihin, vai pitäisikö olla jotain "fiinimpää" ?
Kommentit (5)
Siis mulla on ielläki sadeasu ja olen kyllä aikuinen eikä oo kukaan lapselliseksi vaatetusta sateella sanonu.
Eikä oo liian järee keliin missä tavalliset vaatteet kastuu.
Sininen housu ja keltanen tai punanen takki on mun lapsilla. Itellä on vihreet =)
Ei tarvitse sitten miettiä aamulla mitä laittaa päälle kun sama puku käy kuivalla ja sateella. Eikä tarvitse edes ostaa kurahousuja ja takkeja.
Siis mulla on ielläki sadeasu ja olen kyllä aikuinen eikä oo kukaan lapselliseksi vaatetusta sateella sanonu.
Eikä oo liian järee keliin missä tavalliset vaatteet kastuu.
Sininen housu ja keltanen tai punanen takki on mun lapsilla. Itellä on vihreet =)
Juu sateella toki, mutta tarkotin näitä kevätkelejä, kun on muuten kuivaa mutta maa on loskamössöä täynnä.
Muistaakseni mekin kavereiden kanssa aikamme möyrittiin, mentiin kotiin ja laitettiin vaatteet kuivumaan. Aamulla sitten kuivuneet takit/housut tai haalarit päälle ja kouluun. Ei ollu tekkejä, eikä niitä tarvittu. Ei kyllä tarvita nytkään.
että mitä värejä suositte sadeasuissa? Onko hämärässäkin näkyvä (esim keltainen) hyvä vai mieluummin huomaamattomampi kuten tummansininen?