Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te petetyt naiset jäätte suhteeseen, missä petetään toistuvasti

Vierailija
11.03.2009 |

muutoksen tekeminen (tässä = lähteminen) vaatii huomattavasti enemmän voimia ja energiaa kuin jääminen. Pätee kaikkeen muutoksen tekemiseen.

Sitä paitsi elämä muutoksen jälkeen pelottaa kun ei tiedä, millaista se on. Nykyisen elämän tietää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää väkivaltaa. Vihdoin ja viimein lähti suhteesta ( henki oli mennä ennen sitä ) kolmen ala-aste ikäisen lapsen kanssa. Mies saneli täysin naisen elämää myös eron jälkeen ja viime kädessä sai lasten huoltajuuden! Nainen oli liian voimaton laittaakseen vastaan!

Nyt yli 10 vuoden jälkeen nainen edelleen puhuu ex - miehestään kun olisivat yhdessä, eikä ole kyennyt yhteenkään parisuhteeseen!

Ex - miehellä jo 3 lasta lisää kahden eri naisen kanssa...

Vierailija
2/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakensi pikkuhiljaa elämämme sellaiseksi, että olin niin taloudellisesti kuin henkisestikin hänestä riippuvainen. Tämä muuten tapahtuu niin hienovaraisesti, että sitä ei todellakaan huomaa, ennen kuin tilanne on melkoisessa umpikujassa.

Mutta siitäkin pääsee irti. Siis uskoisin. Tosin olen vasta rakentamassa itsenäistä elämää, jossa alan pystyä huolehtimaan itse itsestäni, mutta tiedän, että se tulee onnistumaan. Siis: toivon ja luotan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on käynyt vieraissa n. 15 vuoden ajan. On asunut saman naisen kanssa n. 20 v,, Vaimo tietää, on saanut teksarilla tietää asiasta ja on semmoset todisteetkin, ettei voi oll uskomatta. Nainen ei ole moksiskaan. Ei lähde suhteesta. On varmaan niin reppana, ettei sais ketään tilalle. Vai osaako joku vastaavassa tilanteessa oleva nainen selittää miksi????

Vierailija
4/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen riippuvuussuhde varmaan pitää kimpassa. Tai sit nainen vaan rakastaa sitä miestä kaikesta huolimatta. Tai sit itsetunto on em. syystä niin huono, ettei usko, että voi pärjätä itsenäisesti saati löytää uutta, hyvää miestä.

Vierailija
5/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan siinä tapauksessa on kyse narsistin ja läheisriippuvaisen suhteesta. Mies on narsisti ja pitää naista näpeissään. Naisella on erittäin huono itsetunto, palvoo miestään, vaikka mies kohtelee väliin kuin paskaa, sitten kun tulee hyviä hetkiä, niin nainen hehkuttaa miten kaikki on hyvin.

Kulisseja pidetään yllä kynsin ja hampain, vaikka sivullinenkin näkee, että kärsimystähän se elämä enimmäkseen on. Vieraita naisia, henkistä väkivaltaa, tunteettomuutta ym.

Naiselle elintason säilyttäminen on myös tärkeää, ei kykenisi puoliksikaan niin leveään elämään ilman miestään.

Minun nähdäkseni nainen ei erota rakkautta ja läheisriippuvuutta toisistaan. Miehelle suhde sopii, koska nainen on marionetti, eikä varmasti jätä, vaan tarjoaa lohtua ja lämmintä syliä, kun mies sitä haluaa.

Kipeää elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä