Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko sinä sekasaunoja nähdä, kun herra x nostaa esinahkansa ja pesee terskansa?

Vierailija
10.12.2008 |

Jos siis alapään pesemisessä ei ole mitään intiimiä, niin eikös ole ihan jees että herra x tekee noin? Ja mammatkin vaan pesee oman pimpsansa niin että lotina käy?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin ihan sama ja toisekseen, me peseydymme suihkussa, emme saunassa. Saunomme yhdessä ja kaikki poistuu vuorollaan suihkuun kun ei sinne juuri yhtä ihmistä enempää mahdu. Ja jos on useampi suihku niin jokainen keskittyy oman tavaransa pesemiseen, ei ole tarvetta kytätä muiden pesuja. Eli yhteenveto: Sekasaunominen ei ole sama asia kuin toisen peseytymisen vahtaaminen.

Vierailija
2/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsastele muiden vehkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vastaa: saunassa tai terassilla tai takkahuoneessa vilvoittelemassa, kuka missäkin. Suihkuhuone on kohtalaisen pienikin niin ei tulisi mieleenkään jonottaa siinä ja kytätä toisen pesemistä. Ja toisaalta mitä väliä oman perheen kesken. Ja taas tuttujen kanssa miehet saunoo niin pitkään että naiset ehtii peseytyä ja poistua alta pois. Ja saunassa keskustellessa on tapana katsoa ihmisiä silmiin kuten muulloinkin, ei haarojen väliin.

Vierailija
4/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pesee itseään!?

En minä suihkussa (vaikka vaan akkaporukassa) tuijota mitä osaa kropasta kukakin mitenkin pesee!

Katseletko itse?

Vierailija
5/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,tuo on sitä mitä olen aina halunnutkin nähdä...koko elämäni olen odottanut että näen miehien pesevän hikistä sissijuustoa esinahan alta!!Ja juu oikein unelmoin että näkisin lörpsy häppri kamelivarpaiden pesevän pimperoaan...jee jee

Vierailija
6/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa (jos on monta) keskityn omaan pesemiseeni enkä katsele muita. Yleensä suihkuja on kuitenkin vaan yksi, ja silloin odotan vuoroani joko saunassa tai pukuhuoneessa/terassilla.

Vierailija
7/8 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieressä jonotettua suihkuun, joten en ole näkemässä. Ja jos jostain syystä olenkin näköetäisyydellä (esim. joku suurempi suihkutila, jossa monta suihkua) ei ainakaan minulla ole koskaan vielä tullut tarvetta katsella muiden jalkoväleihin.

En minä normaalistikaan ihmisten seurassa tuijota heidän jalkoväliään, vaikka olisivat vaatteetkin päällä. Vai etkö ap osaa pitää silmiäsi pois muiden alapäistä?

Vierailija
8/8 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia tuijottaa kaikenmaailman ihmisten alapesuja, vaikka niitä ois mahdollisuus nähdäkin. Toivottavasti sulla pervo-ap ei oo lapsia!