Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi mustasukkaisuuteen?

Vierailija
11.03.2009 |

Olen "toivottoman" mustasukkainen miehestäni ja haluaisin siitä eroon, kun itsekin ymmärrän sen vain häiritsevän suhdettamme ja oma jatkuva epäileminen rasittaaa jo itseäkin. olen uusioperheellinen sekä minulla, että nykyisellä avomiehellä avioerot takana ja kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Mieheni on erittäin sosiaalinen, hauska ja humoristinen. Pitää naisista ja pienestä flirttailustakin heidän kanssaan. Useaan kertaan on puhuttu, että hienoa, kun meillä asiat kunnossa ja puhutaan yhdessä kaikki asiat ja luotetaan toinen toisiimme ja rakkautta on paljon. Silti epäilen syyttä miestäni, esim suhteessa työpaikan naispuolisiin kavereihin, joita on muuten vain kaksi, mutta oikein mukavia ja kauniitakin. teen tarkistusoittoja, kyttään kännykkäsoittoja jne. Harmittaa oikein itseäkin ja painaa tämä typerä käytökseni. Onko kellään muulla vastaavaa ja mikä tähän auttaisi? Avoimesti on asiasta puhuttukin, mutta silti:(..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella mustis. mutta olen kyllä huomannut että mitä enemmän tuhlaan rakkauttani ja huomiotani mieheeni sitä enemmän hän lähestyy minua (henkisellä puolella siis) ja se kyllä lievittää mustasukkaisuuttani.

Vierailija
2/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella kyttäämisellä vaan "ajat toisen syliin", ei kukaan tuollaista kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat itsellesi mustasukkaisuudesta ja toteuttamisesta käytännössä? Ajattele sen sijaan, mitä hienoa olette yhdessä saavuttaneet ja saaneet elämäänne; parisuhteen ja perheen. Kannattaa maalaisjärkeä käyttäen punnita, kannattaako elämää tärvätä joutaviin spekulaatioihin, oletuksiin ja kuvitelmiin. Mistä tahansahan voi vetää herneen nenään ja tehdä omia olettamuksia, mutta kaikella niillä on hintansa. Jos mies haluaa olla kanssasi, hän on sitä vapaasta tahdostaan. Jos hän taas haluaa pettää sinua, sekin on mahdollista: Koskaan et saa miestäsi niin liekaan tai vartioiduksi, ettei se onnistuisi. Siksi kannattaa kallistua ensimmäisen vaihtoehdon puolelle: miehesi Haluaa olla kanssasi.

En ole mustasukkainen, joten minun on vaikeaa ymmärtää, kuinka raastavaa siitä kärsiminen on. Olet hyvä ja arvokas omana itsenäsi . Ota siis järki käteen ja työnnä elämäniloa vievät ajatukset pois. Mikäli asia vaivaa joka päivä, hakeudu ammattiauttajan juttusille.

Hyvää jatkoa koko perheelle.

Vierailija
4/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tein tota itsekin.. ;) Pakko kasvaa aikuiseksi ja vaan LUOTTAA.

Ajattele ny jos sun mies aivan aiheetta jatkuvasti kyttää selän takana että kelle puhuu ja mitä tekee!

Petetyksi tuleminen on varmasti kamalaa, mutta uskosin että toisen syyllistäminen on aivan yhtä kamalaa.

Miten voit sanoa luottavasi toiseen jos epäilet työkavereita ja muita? Ei se ole luottamista! Sinä et luota vaikka niin väität.

Jos mies palaa luoksesi ja rakastaa, miksi se ei riitä?

Oma mies sanoi 10 vuotta sitten jonkun riidan jälkeen että hän palaa luokseni ja rakastaa. Ei se jää jonnekkin. Eikä tulisi jos ei rakastaisi.

Enkä halua olla kenenkään kanssa jos ei rakastettaisi.

Ihan syyttä elät tollasessa sonnassa että et luota toiseen: se on vaan PAKKO parisuhteessa luottaa.

Vierailija
5/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsetunto kuntoon, sitten voit luottaa toisiinkin. Ja aikuiseksi kannattaa kasvaa, pitää itse huolta itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi