Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meiltä löytyi sädesientä

Vierailija
11.03.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt edessä muutto ja rakennuksen purkaminen. Onko muita hometaloissa eläneitä ja miten terveytenne?

Vierailija
2/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin asuttu talossa vasta muutama kuukausi, kun talomme kunto valkeni meille. Sädesientä sieltäkin löytyi. Pari vuotta käytiin oikeudenkäyntiä ja lopulta saatiin kaupanpurku. Vastasyntyneemme kuumeili silloin kun asuimme siellä, mutta ainakaan mitään vakavampaa meidän terveydelle ei kerinnyt tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytär sairastui astmaan ja allergisoitui, oireet helpottivat, kun muutettiin puhtaaseen asuntoon. meillä ilmanäytteistä löytyi vain alla raja-arvojen, mutta kun taloa ryhdyttiin purkamaan, huomattiin, että oli paikoitellen aivan laho.

Vierailija
4/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

remontoi aivan täyslahoa "taloa" asuttavaksi, sinne jäävät piiloon lahot seinät, onnea vaan sen ostajalle:( älkää siis satakunnasta taloa ostako!

Vierailija
5/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa oli tota samaa hometta. kaksi pientä lasta oli talossa asunut, mutta mun tietääkseni kenelläkään ei ole mitään terveydellisiä ongelmia.

Vierailija
6/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa kun taloa haeskelemme!

Vierailija
7/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eikös sädesienet voi saada hyvällä rempalla pois, lattiasieni jos löytyy niin onkin pahempi juttu ja talo joudutaan purkamaan.

itse olen asunut hometalossa mutta taloyhtiössä jolloin ongelma ei rahallisesti ollut meidän, muutoin toki. lapsi sai astman ja oli pahasti sairas koko ajan siellä asuessamme.

eli onko talonne täysin sädesienen vallassa? oletteko asuneet kauan?

Vierailija
8/8 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo sädesieni/lattiasieni näkyy? Mistä sitä hoksaa epäillä jos ei oireita ole asukkailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi