Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkoi herkkulakko

Vierailija
11.03.2009 |

Synnytyksestä (3 kk sitten) jäänyt 9 kg. En kyllä vieläkään ole mikään tosi lihava, mutta päätin nyt vakaasti ainakin lopettaa herkuttelun! :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala syödä kromitabletteja. Kokemusta on, se todella tehoaa muutaman kuukauden kuluessa!

Vierailija
2/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kromi ei auta ollenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta (nuorin 4,5kk) ja esikoista edeltäviin mittohin 8kg. Olen 170cm pitkä ja painan nyt 70kg, ainakin 5kg pitäisi saada pois.

On vaan niin hitsin vaikeaa olla herkuttelematta, kun imetys saa verensokerin heittelemään miten sattuu :-(

Vierailija
4/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa kun menee niin ei tee enää yhtään edes mieli - ainakaan mulla. Sitten kun aloittaa sen jälkeen "kontrolloidun makean syömisen" niin se eläimellinen himo tulee päivässä takaisinn :( Että pitikin lopettaa!

Vierailija
5/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalinen kieltäytyminen. Karkkia tai suklaata en edes himoitse, mutta kaikki suolainen on herkkua...olen saanut itseni jotenkin järjestykseen tarjoamalla itselleni yhtenä päivänä viikossa mahdollisuuden kohtuulliseen herkutteluun. muu viikko meneekin sitten helposti.

Vierailija
6/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein onnistu. Jos esim se karkkipussin avaa, niin se menee sitten kaikki. huoh. Täytyisi kai alkaa totaalikieltäytyjäksi.

Vierailija
7/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole oikein aikaa syödä "oikealla tavalla" vaan kiireessä ja nälkään tulee nakattua naamaan pullia, kakkuja ja pikkuleipiä. Olin raskauden aikana pitkään karkkilakossa ja kyllä helpotti pikkuhiljaa, ei edes haluttanut enää karkkia. Nyt tilanne on taas riistäytynyt käsistä :( Vois todellakin kokeilla kromitableteita.

Olen nyt 160 cm pitkä ja painan 61 kiloa :( Lähtöpaino oli siis 52 kg.

Vierailija
8/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös 3 kk synnytyksestä ja liikapainoa jäljellä 6kg, 3. raskaus. Söin jatkuvaan pahoinvointiini lähes koko ajan, joten näin nyt sitten :P + mulla raskaushormonit vaikuttaa aineenvaihduntaan mitä ilmeisimmin.

Mä aloitin herkkulakon tammikuussa ja painoa pudonnut 4 kg, en siis laihduta ollenkaan, koska täysimetän. Aiemmilla kerroilla söin koko imetysajan miten huvitti, ja silloin paino putosi vasta imetyksen loputtua laihduttamalla n 1 v synnytyksestä, mutta helposti kolmessa kuudaudessa. Nyt en jaksa läskejä enempää, joten herkut jätin pois. Kerran viikossa on vähän niinkuin herkkupäivä, hillitysti kuitenkin. Ihana ajatus että loppukesästä voisin olla omissa mitoissani 164/54 jälleen :))) Motivoi kovasti, aika helppoa tämä on!

Vierailija
9/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös aineenvaihdunta aivan eri luokkaa kuin ennen raskautta. Todella hidasta :( Voisi kokeilla tuota kerran viikossa herkuttelua!

ap

Vierailija
10/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on paljon leppoisampi kun saa syödä mitä mieli tekee. Mutta raja täytyy olla itsellä. Itsekuri siis.

Laihduin synnytyksen jälkeen 16 kg syömällä mitä halusin, mutta vähemmän. En syö mtiään mitä en halua.

Vierailija
11/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on paljon leppoisampi kun saa syödä mitä mieli tekee.

Voi ihan hyvin pyöritellä suklaalevyä käsissä ja jättää syömättä. Mä unohdan parissa viikossa esim suklaan maun, sen jälkeen en enää edes ajattele sitä.

En mässää normaalistikaan mutta en kestä sitä että JOKA päivä tekee mieli suklaata.... argh, ei sitä jatkuvasti voi syödä.

Laihduin muuten 5kg tuolla kieltäytymismenetelmällä 2 kk:ssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi