Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheessä on kokonaan säästytty vatsataudeilta tänä talvena

Vierailija
11.03.2009 |

Ja toivottavasti ei saadakaan, olen emetofoobikko. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä muutenkaan ole vatsatauteja joka vuosi.

Vierailija
2/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan pitäisi sanoa ääneen (kop kop kop), että meillä on ollut lapsi vain kerran vatsataudissa elinaikanaan, ja hän on sentään viisivuotias. Hyvä niin, se ainut kertakin oli aika työläs.

Emetofoobikko? Mitä pelkäät? Oksentamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan pitäisi sanoa ääneen (kop kop kop), että meillä on ollut lapsi vain kerran vatsataudissa elinaikanaan,

ja seuraavana päivänä alkoi lapsella tauti, kesti viikon, sitten mulla viikon, sitetn miehellä viikon.... JEE!

Vierailija
4/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime keväänä oli lyhyt, itse en siihen tullut, kun vedin 3 maitohappokapselia, joka päivä, nyt olen syöttänyt lapsille kapselin joka päivä, jo kolmatta kuukautta. Eikä se haittaakaan, kun asumme hometalossa..

Vierailija
5/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo kerkesin säikähtää, että nytkö tuli tauti meillekin. Meni kuitenkin ohi saman tien, eikä meihin muihin sitten tullut mitään.

_Hauskinta_ tässä on, että mies on töissä kaupassa ja mä noron riivaamassa vanhainkodissa, lapsi on päiväkodissa, jossa myös ollut vatsatautia liikkeellä. Meihin ei vaan jostain syystä tartu. Eikä me mitenkään hysteerisesti pestä käsiämme tms., normaalit pesut. Ehkä meillä on sitten vastuskykyä enemmän kuin muilla?

Kop kop kuitenkin nyt:)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän