Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut niin

Vierailija
10.03.2009 |

yksin että olet kävellyt iltaisin pitkin katuja ja katsellut ikkunoista sisään?

tai ollut niin nälissäsi että oksennat keltaista sappinestettä?

tai ollut niin kylmissäsi ettet enää edes hytise?

Itse vastaan kaikkiin kyllä.

Siksi nyt tajuaakin miten hyvin asiat on, kun on perusasiat kunnossa.

on mies ja lapset, lämmin suhku ja koti ja ei tarvitse mennä nälissään nukkumaan

silloin lupasin etten enää koskaan valita pikku asioista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä sitä kummasti alkaa arvostamaan elämän "perus asioita"kun ei kaikki ole aina ollu valmiina nokan eessä...

Vierailija
2/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui, että kaikki muut olivat siellä perheineen siis isät mukana. Varmasti oli muitakin yksin lastensa kanssa mutta minä näin vain ne ns. kokonaiset perheet. Kylmyydestä sen verran että pakkasella paikallaan työtä tehdessä lopulta ei tunne jalkojaan vaikka olisi kuinka paljon lämmintä jaloissa puettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se tuntuu kovin kaukaiselta, kuin toisen elämältä.

Olen iloinen etten enää oikein muista miltä se tuntui, mutta aloituksesi sai kyyneleet silmiin.

Vierailija
4/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin että olet kävellyt iltaisin pitkin katuja ja katsellut ikkunoista sisään?

kuvittelin ihmiset noihin taloihin, mitä he tekevät. oli ilta. arvelin lasten nukkuvan, koiran tuhisevan jossain nurkassa, vanhempien nauttivan toisistaan.. sitten kävelin yksin omaan yksinäiseen yksiööni..

tuosta on nyt 6 vuotta aikaa, enkä koskaan unohda tuota iltaa tai sitä miltä minusta silloin tuntui. tajuan kuinka onnellinen nyt olen. elän avoliitossa, meillä on 1v6kk, ikäinen maailman suloisin pieni tytär, kaikki on hyvin. elämä on ihanaa

Vierailija
5/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokenut vastaavia asioita, mutta muuta sellaista että osaan myöskin arvostaa elämässä monenlaisia asioita enkä valita turhista.

Vierailija
6/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta komppaan täysin ap:tä. Minulla ei ollut kotia eikä työtä, vain pieni vauva, kun ex laittoi meidät kirjaimellisesti kadulle.

Asuimme tuttujen, puolituttujen ja lopulta tuntemattonien nurkissa, kunnes sain asunnon, myöhemmin työpaikan ja nyt on ihana perhe, kaksi lasta.

Vierailija
7/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ymmärtää kuinka ihanaa on olla terve

tai kuinka ihanaa on mennä nukkumaan puhtaisiin petivaaatteisiin, syödä höyryävän kuumaa keittoa pakkaspäivänä, jutusteella ukkonsa kanssa iltasella kun tenavat nukkuu.

perusasiat kun on kohdillaan, kaikki on hyvin

Miksi, oi miksi asioita ei tajua , ennen kuin ne menettää?!

Vierailija
8/8 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 17, kämpässä ei toiminut talvella lämmitys, joten pidimme iltaisin keittiössä uunia päällä ja auki että tarkenimme (poikaystävän kanssa sossun osoittamassa asunnossa) Vesiputket olivat jäässä, sossusta tuotiin kanistereilla vettä meille.

Vessassa ei toiminut valo eikä ovessa ollut lukkoa, ja jaoimme wc.n ja suihkun muutaman muun sosiaalitapauksen kanssa, jotka olivat meitä huomattavasti vanhempia "laitapuolenkulkijoita" Myöskään suihkun ovessa ei ollut lukkoa.

Nyt tosiaan menee oikein hyvin. tuntuu ihan jonkun toisen elämältä tuo 10 vuoden takainen.