Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät amk:n käyneet kiltit tytöt! Työhaastattelusta...

Vierailija
10.03.2009 |

Pyydän apua esimieheltä EI ole sellainen vastaus, minkä haastattelija haluaa kysymykseen siitä, mitä teet, jos sinulla on ongelmatilanne - JA sinut on palkattu vastaamaan esimerkiksi projektista. Siihen työhön kvalifoituaksesi sinulla pitää olla jo vähän sellaista kokemusta, että pystyt itse purkamaan ongelmia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen, että pystyt purkamaan ongelmia?

Jos siis sinulla ei ole työn puolesta sitä näyttöä osoittaa.

Vierailija
2/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että amk:n käyneellä olisi sellaista kokemusta? Olisiko kannattanut pyytää haastatteluun paremmin koulutettuja ja kokeneempia ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haastattelussa paljastui, että hän kyllä noudattaa kiltisti mitä sanotaan, mutta ei pysty siihen työhön, mitä oli hakemassa. Nimittäin projektin johtamiseen. Auta mua kaikessa - amk.

Vierailija
4/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kuulosta miltään unelma-esimieheltä :D

Vierailija
5/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman alaisn esimiehenä tiedän että kyllä on parempi jos kysyy apua jos todella lukossa kun että peittää ongelman tai ei osaa ratkaista ollenkaan. Niitä on aika paljon.

Joten jos joku kysyy neuvoa esimieheltä niin en kyllä pitäisi antamillasi tiedoilla ihmistä kovinkaan kokemattomana, mutta sinua haastattelijana kylläkin.

Vierailija
6/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hänellä olisi pitänyt olla kyllä jotain muitakin ideoita, mitä tehdä projektin eteenpäin viemiseksi kuin "pyydän apua esimieheltäni".

Tarvitsemme nimittäin sellaisen, joka ikäänkuin sitten pystyy koordinoimaan näitä tiimin työntekijöitä, kun ongelmatilanne tulee (niitä tulee aina ja jatkuvasti), eikä tarvitse apua tähän työhön.

Vierailija
7/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hakee työtä, josta pyytää itse palkaksi 4 000 euroa (täysin yläkanttiin), pitäisi olla jo ajatuksia enemmän kuin "äiti tule auttamaan".

Vierailija
8/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen, että pystyt purkamaan ongelmia?

Jos siis sinulla ei ole työn puolesta sitä näyttöä osoittaa.

Vierailija
9/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva mennä töihin paikkaan, jossa jo haastatteluss sanottaisiin että apua et sitten saa pyytää keltään. Voisin jättää menemättä. Meillä ainakin uusia työntekijöitä kannustetaan kysymään neuvoa ihan siitä syystä että alusta asti homma hoidetaan oikein, eikä itse aleta välttämättä soveltamaan ratkaisua joka asiaan. Talon yhteinen linja on oltava ongelmienratkaisuissakin.

Vierailija
10/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää oot tosi hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä