Kaksikosta kaunihimpi?
Nämä siis on vielä ehdolla esikoistytöllemme nimeksi. Toiset nimet on olleet kyllä selvillä jo pitkään, mutta etunimi tuottaa ongelmia. Kumpi näistä olisi parempi/kauniimpi?
Leonora Lilja Maaria
Selma Lilja Maaria
Kommentit (6)
Selmakin ihan kiva, mutta häviää mennen tullen ihanalle Leonoralle!
Mä taidan olla sen verran juntti, että mulle tuo Leonora on jotenkin vaikea. Noloa myöntää, mutta mä en edes tiedä, että äännetäänkö tuo kuten kirjoitetaan "leonora" vai siten kuin minä sen lausuisin: "leonoora". Joten siksi annan äänen Selmalle, koska se on mielestäni kauniimpi ja selkeämpi nimi :)
mutta mun mielestä Leonora Lilja Maaria soljuu kuin runo! :o) Riippumatta siitä, haluatteko kutsua tyttöä kuten nimi kirjoitetaan vai pitkällä oo:lla.
Huomaan myös nyt, että mulle Selma ja Lilja peräkkäin ei ole se paras yhdistelmä, kun molemmissa on l-kirjain keskimmäisenä, on vähän kuin "toistoa" siis. Anni Manni Matikka tyyliin..
Eli Leonora Lilja Maarialle ääni täältä! :o) Mutta jos tyttö näyttää Selmalta niin hyvä nimi sekin on!
Ite en tykkää ollenkaan Leonorasta..
Leonorasta en tykkää, minun korvaan kuuluu sieltä niin selvästi pojan ja tytön nimi: Leo ja Nora.
saa ääneni