Hyvillä mielin täälläkin :)
Itsellän ioli np-ultra 4.9 ja kaikki oli vallan mainiosti masussa. Siellä se pieni venytteli ja heilutteli käsiillään :)
Eilen kävin myös neuvolassa ja kuunneltiin vauvan sydänääniä. Ne oli kuulemma n.150 kertaa minuutissa eli hyvin voitiin siellä Olen aika varma että masussani asustelee poika ja sitä mieltä on miehenikin. Sydänäänet vahvistivat mielipidettäni aika paljon koska mumini oli kerran kertonut että poikavauvojen sysdänäänet lyövät itheämmin kuin tyttöjen. Eli kuin tytöillä se lyö n.120 kertaa niin pojilla se on n.140 kertaa tai enemmän. Mutta tämähä on taas niitä vanhoja uskomuksia mitä ei niin hirveästi kannata ottaa tosissaan mutta sittenhän sen näkee kun se sieltä poksahtaa :)
Yksi asia jäi vaan neuvolasta häiritsemään. Neuvolatäti nimittäin sanoi että sydänäänien perusteella kuulostaisi siltä että istukkani olisi melko edessä (?)
Onko siitä sitten jotain huomattavaa vaaraa, osaatteko kertoa???
Neuvvolassa sanottiin että tuskinpa haittaa on koska ultrassa minulle ei siitä mitään sanottu.
Mutta näillä mennään! :)
Ihania odotuksia kaikille syyskuun mameille!
Rockprincess ja Pikku Möykky 13+4
Yleensä se menee niin, että korkeat sydänäänet ovat tytön ja matalammat pojan, mutta ei niiden perusteella kannata vielä lähteä ostamaan sinisiä/punaisia vaatteita ;) Mulla sekä pojalta että tytöiltä ollu korkeat sydänäänet, 140-160. Vasta rakenneultrassa on selvinnyt, kumpi masussa oli, tosin kyllä se oma intuitiokin voi olla todella vahva :)
Edessä oleva istukka yleensä nousee aina ylemmäs raskauden edetessä. Kohdunsuun päällä oleva istukka onkin sitten taas asia aivan erikseen.
-AJ-