Äänestä paras nelikosta?
Näistä kaipailtais viel mielipiteitä mikä olisi kaunein, sointuvin tai sopivin siskojen nimiin. Kiitos jo etukäteen.
Daniel Tomas Kristian
Daniel Jooa Sebastian
Daniel Tomas Sebastian
Daniel Tomas Alexander
Kaksostyttöjen nimet Adalmiina Telma Melissa ja Helmiina Tilda Kamilla
Kommentit (6)
hyvänä kakkosena Daniel Tomas Alexander
Daniel Tomas Alexander
tosin itse laittaisin muotoon Daniel Tomas Aleksanteri, mutta sehän on ihan makukysymys ja kyseessä nyt teidän lapsenne :)
Sebastian nimestä pidän kovastikin, mutta se ei ole Tomasin/Tomaksen (kumpi?) perään paras kun S:t sekottuu herkästi... Tomas kuitenkin parempi kuin Jooa, minusta.
Tiina :)
Daniel Tomas Kristian tai hyvänä kakkosena
Daniel Jooa Sebastian
Minusta olis kiva, että veljenkin toinen nimi alkais T:llä, kun tyttöjenkin toiset nimet alkaa sillä. "Alexander" nimestä en hirvesti tykkää. Sebastian on tosi kiva nimi, mutta nuo ässät peräkkäin lausuttuna puuroutuu. Joten sointuvin olisi tuo eka vaihtoehto.
Daniel Tomas Sebastian on nimi, joka voi hyvin olla joskus omalla pojallani <3 Aivan ihana! Olen yleensä aika tarkka nimien puuroutumisesta, mutta tässä s-loppuinen toinen nimi ja s-alkuinen kolmas nimi ei mun korvaan kauheasti puuroudu...? Tai sitten vaan tykkään nimistä niin paljon, ettei haittaa ;o))
Daniel Tomas Kristian on myös todella kiva!! Tykkään myös aiemmin mainitusta ajatuksesta, että kaikilla kolmella olis T-alkuinen toinen nimi. Tomas on myös paljon miehekkäämpi nimi (mun mielestä, anteeksi nyt) kuin vähän kummallinen Jooa, josta näyttäisi puutuvan jotain?
Itse tykkään enemmän Jooasta keskimmäisenä nimenä,mutta minusta tuo Daniel Jooa Sebastian jotenkin tökkii...
Daniel Tomas Kristian on kyllä sointuvin näistä ja sitä kannattaisin jos näistä pitäisi valita. Mutta oma versioni Daniel Jooa Kristian olisi omasta mielestäni kyllä myös komea.
Onnea mietintään!
p.s. ihanat nimet teidän tytöillä!