Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikkoset on ihan normaali perhe, jolla on normaalit TERVEET perusarvo!

Vierailija
09.03.2009 |

Mutta nykyaikana, kun kaikki epänormaali, homous ja perverssi on tavoittelemisen arvoista, normaalista yritetään väkisin tehdä jotain kummajaista.

Koko ohjelma oli pelkkä homo-instanssi sanomawsoyn yritys lytätä Mikkoset ja muut suomalaiset perus HETEROperheet.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on ns. perussuomalainen hetero monessakin asiassa mutta tuota en ole koskaan käsittänyt. Antakaa toisten elää kuten haluavat- kellään meistä ei ole todisteita siitä että mikä on oikea/väärä tapa elää!

Vierailija
2/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen yökkäävä käytös, jäykkäniskaisuus, huumorintajuttomuus ja angsti ei ole lainkaan "normaalia". Löysää pipoa pikkuisen!

Vierailija
4/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "parantaa" maailmaa. Mä olen meinaan suustani ihan yhtä kärkäs.

Vierailija
5/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä, varsinkaan esittelemällä lastensa elämää kaikille televisiossa. Se ei ole normaalia.

Vierailija
6/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ja muut perversiot eivät ole tervettä, vaikka tämä nykymaailma yrittää niitä sellaisena markkinoida.

Ja lapsilla on parempi kasvaa perheessä, jossa on oikea isä ja äiti, eikä kahta äitiä, joista toinen yrittää leikkiä isää ja toinen äitiä. Se on muuten hauskaa, kun näillä lesboilla menee asetelmat aina niin, että toinen on se macho-äijä ja toinen on nainen.

Vierailija
8/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä tekemistä uskottomuudella on tämän Mikkos ohjelman kanssa.

Vierailija
9/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin ihan normaali perhe, jolla perus arvot kunnossa.

.

Vierailija
10/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan ihmisellä "arvoja"olla mutta pitääkö kaikki muut haukkua?Ihan kuin G.W.Bush aikoinaan:Jos ette ole meidän puolella,olette meitä vastaan.

Vierailija
11/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puurosta.

Vierailija
12/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaisten elämäntapojen ymmärtäminen, joita ei itse harjoita, eli suvaitsevaisuus kuuluvat terveisiin perusarvoihin. Näistä lähtevät esim hyvät käytöstavat (vrt Nina Mikkonen Tyynysodassa). Meitä nyt vaan on 6 miljardia ihmistä tällä pallolla ja jotenkin meidän on kyettävä elämään rinta rinnan täällä. Ennakkoluuloja ja stereotypioita viljelemällä se on vaikeaa.

Vierailija
13/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan päätoimittajakin on kirjoittanut paljon lesbotutkielmia.

ja muistatteko tämän Aliisan ja Tempakan, sekin oli ihan masinointia tämän lesbous-jutun markkinoimiseksi.

Vierailija
14/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistatteko tämän Aliisan ja Tempakan, sekin oli ihan masinointia tämän lesbous-jutun markkinoimiseksi.

Vierailija
15/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivänä Jumala loi Mikkoset? Ja eikö hän olisi voinut levätä sinäkin päivänä?

Vierailija
16/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä varmaan saisin aivohalvauksen tollasten umpimielisten akkojen juorupöydässä jossa kiillotetaan omaa sädekehää, luojan kiitos tuo painajainen ei koskaan toteudu...

voi hitsit kun mä ihan oikeesti haluaisin istua kahvipöytään Ninan kanssa.

Vierailija
17/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia on päästä telkkariin normaali arvoilla elävän perheen ja moralisoida joitain huumeita yms käyttäviä odottavia äitejä, jolla on mies joka käsi raamatulla vannoo ettei ikänä petä ja joka rikkoo lupauksensa.

Melko hävytöntä

Vierailija
18/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve moraali on unohdettu jo aikaa sitten.

Vierailija
20/66 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli normaalia jättää pitkäaikainen elämänkumppani tyhjän päälle ja lähtee nuoremman perään??