pakko kysyä,kun olen itse kai niin tyhmä.
Mitä mieltä olette?
Siskoni sanoo,että on aivan selvää,että miehelläni on toinen nainen.
Olemme muuttaneet pari kuukautta sitten toisella paikkakunnalle.Mieheni halusta.Minä olen ollut koko ajan paikkaa vastaan.
Mieheni tietää,etten viihdy yhtään,mutta se ei häntä kiinnosta.
Hän haluaa täällä asua ja me ei muuteta hänen tahdostaan ainakaan minnekkään.
Hän "viihtyy"täällä hyvin.Tosin hän ei oo ikinä paikalla.Silloin tällöin hän käy nukkumassa pari tuntia.Hänellä on kuullema niin paljon töitä kesken,ettei hän kerkeä kotiin yöksi.Tätä on jatkunut nyt pari kuukautta.(siskoni on sitä mieltä,että miehelläni on toinen nainen ja halusi vain minut ja poikamme pois vanhasta kaupungistamme.)
Se aika kun hän on paikalla,niin hän puhuu aina minulle ja lapsellemme todella rumasti.
En muista milloin hän olisi edes auttanut minua missään asiassa.Kotona,kun hän on paikalla,niin hän on vain tietokoneella tai nukkuu.Hän ei edes laita lastamme ikinä nukkumaan.
Tänään illalla,kun olin mennyt nukkumaan klo 22 aikoihin,hän oli hereillä.puoli kahdentoista aikoihin,hän tuli makuuhuoneeseen ja katsoi,että olenko hereillä.Havahduin kun hän uli ovesta sisään.Kysyin,etä mihin hän on menossa,niin hän sanoi,että menee käymään töissä ja hakee sieltä poranteriä(ihan kuin jotain voisi kerrostalossa porata keskellä yötä)
Nousin sängystä ylös ja menin hänen luokseen eteiseen,niin herra oli tälläytynyt ja kysyin häneltä,että oletko menossa baariin,niin hän sanoi,että hän menee käymään ensin töissä ja sen jälkeen menee käymään baarissa juttelemassa parille tyypille sponssorirahoista.Kysyin häneltä,että ootko ihan tosissasi,et ihan sponssirahoja menet hoitamaan baariin?(voiko yöllä oikeasti hoitaa juniorijoukkueelle sponssirahaa?)
Nyt klo on 01:30 ja herraa ei vieläkään näy.
Tämän kahden tunnin aikana,olen hoitanut kipeetä lastamme,joka on jo kerran oksentanut ja pesukone pesee tällä hetkellä tyynyjä sun muuta.
Eli kysymykseni on:oletteko sitä mieltä,että olen todella typerä naivi,kun olen edelleen tässä suhteessa,koska selvästi mieheni valehtelee minulle päin naamaa ja pettää minua.Vai voiko olla niin,että hän puhuukin totta?
Voiko hän joka päivä olla töissä klo 9-04?ja vielä ilman ylityökorvauksia?
Palkassa tuo työaika ei ainakaan näy.
Kommentit (2)
Aivan selkeästi miestäsi ohjaa muut, kuin oman perheen voimat. Mutta mikä miestä kuljettaa? Onko se toinen nainen, kapakkaelämä, alkoholi, huumeet tai jokin muu? Sitähän ei voi tietää, kuin kysymällä.
Kyllähän noille miehille tulee aika ajoin mitä kummallisimpia "kasvukausia", joihin ei välttämättä aina liity toista naista. Joskus innostuvat biljardista, karaokesta, kännäämisestä, bailaamisesta tai ties mistäkin. Ja joskus tietenkin innostuvat toisesta naisesta.
Selvää kuitenkin on, ettei perheenne tai miehesi fysiikka kestä kovin pitkään tämänkaltaista elämää. Siispä rohkeasti nostamaan asia keskusteluun. Koska olet jo nyt "yksinhuoltajana", voitko enää mitään hävitä?
Minä pyytäisin vaimona nähtäväkseni miehen pankkitilin tiliotteen. Siitä selviää, millaisella taloudellisella pohjalla perhe kulkee ja toisaalta missä korttia on vingutettu. Samalla voisit muistuttaa miestäsi siitä, mitä hän sinulle alttarilla lupasi. Jos ei muista, niin pakkaa Raamattu mukaan työsalkkuun.
Jos sinä ole omalta osaltasi pitänyt lupauksesi, niin ei ole liikaa sitä toiseltakaan vaatia, Mutta keskustella teidän todellakin avoimesti tarvii, muuten olette ihan umpikujassa!
Tiedät varmasti itsekin että asiat eivät ole kohdallaan, eikö vain? En tiedä mitä tuohon muuta sanoisin. Itse en olisi päivääkään katsonut noi huonoa kohtelua iseäni ja omaa perhettä kohtaan.
Nyt pistät miehesi koville ja vaadit selityksiä! Jos sieltä tulee vain jotain epämääräistä "kun pomo käskee- juttuja", niin uhkaa soittavasi hänen pomolle. Vaadi selityksiä keinoilla millä hyvänsä.
Pahalla en mitään sano, mutta ei tuo ole "normaalia". Oikein paljon jaksamista sinulle. Ilmoittele kuinka asiat etenee!