Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paha mieli.. lapsen hoidosta.

Vierailija
09.03.2009 |

Pahalta tuntuis jättää, mutta toistakaan tuttua hoitajaa en tällä aikataululla saa. Mummi todennäköisesti ok,mutta eihän nuo lapset tyhmiä ole.. En varmasti tällä aikataululla saa toista tuttua hoitajaa. Ärsyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ystäviä tähän aikaan herättää, mutta olo on tosi huono. Eli.. Mulla on 3v ja 6v lapset. Mies töissä, mä opiskelen ja teen hiukan töitä. Isompi päiväkodissa ja mummi on hoitanut pienempää viime syksystä kuten esikoistakin kun oli pienempi. Mulla olis huomenna aamulla töitä ja nyt tuli yhtäkkiä tosi paha olo koko jutusta. Mummi on alkoholin suurkuluttaja ja sairaseläkkeellä astman takia. Alkoholin käyttö rajoittuu yleensä pe-su. Ja nimenomaan su-iltaan asti. Eli huomenna olo on varmaan loistava ja lapsi pitäisi jättää hoitoon :( . Mitään ei ole koskaan sattunut eikä mummi ole arkena kännissä, mutta haisee toki ja on sairaskin usein. Krapulaa tai muuta, en tiedä. Aina jotain kuitenkin. Miten voin lapsen sinne jättää? Mies veisi ja lupasi ettei jätä tietenkään jos jotain epäilyttävää, mutta mä en enää halua jättää :( . Töitä nyt kuitenkin pitäisi tehdä jonkin verran. Päiväkotipaikkaa olen hakenut ensi syksyn alusta. Ongelmaa ei vielä viime syksynä mielestäni ollut. Maanantait on tietysti pahoja ja muuten onkin ok. Huominen järjestyy kyllä, mutta mitenkähän ratkaisen muut tämän kevään mahdolliset työt..? Kurja olo.

Vierailija
2/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi ollut vakijärjestely jo vuosia, vaikka mummi on juoppo.

En olis jättänyt esikoista, en jättäis huomenna, ei toi toimi.

Oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tuli mieleen, että mitä nyt on tapahtunut sellaista, että juuri nyt et uskalla jättää, jos mummi on jo hoitanut molempia lapsia kauemman aikaa?

Ehkä tosiaan kannattaa hakea sitä päiväkotipaikkaa. Varmasti joku pph tms paikka löytyisi aika nopeallakin varoitusajalla.

Vierailija
4/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voinut lasta jättää sinne kun mummi oli edellisenä iltana ottanut vähän liikaa. Vakuutti kyllä että kaikki oli ihan ok mutta itseään kuitenkin arvelutti. Hain sitten päiväkotipaikkaa nopeammalla aikataululla kuin oli suunniteltu juuri sen ryyppäämisen takia. On tosi ihanaa kun voi viedä lasta päiväkotiin eikä tarvitse murehtiä missä kunnossa hoitajat on!

Sun tilanteessa hakisin päiväkotipaikkaa nopeammin jos asia sinua vaivaa - onpahan sen jälkeen yksi huolenaihe vähemmän!

Vierailija
5/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitää ryhdistäytyä ja toimia. Alkoholisti (ja se raja alkoholistin ja suurkuluttajan välillä ylittyy helposti) ei välttämättä pysty olemaan juomatta viikollakin (esim. maanantaina voi haluta krapularyypyn) vaikka se "ennen" olisi onnistunutkin. Lisäksi jos on "pelkässä" krapulassakin, niin voi nukahdella, oksennella, ja jättää lapsen oman onnensa nojaan. Vaikka ei edes mitään psykologisia haittoja ottaisi huomioonkaan, ihan puhtaasti fyysisen turvallisuuden kannalta en itse uskaltaisi jättää lastani tuollaisen mummon luokse, etenkin kun 3-vuotiaat ovat monesti vielä aika uhkarohkeita ja onnettomuusalttiita (ainakin omani). Nyt haet sitä paivähoitopaikkaa heti ja väliajaksi keksit jonkun muun järjestelyn, johon mummo ei liity. Ikävää että mummo ei pysty parempaan, mutta sinun äitinä pitää pystyä järjestämään lapselle turvallisempi hoitopaikka.

Vierailija
6/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntua pahalta. Käytkö ihan täysillä. Laita lapsesi päiväkotiin.

Vierailija
7/7 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että vihdoin tajusit ettet voi lasta alkoholistin hoitoon viedä. miksi nuorempikin ei ole päiväkodissa? pienen lapsen viet alkoholistin hoidettavaksi?? :O

vaadit sitä hoitopaikkaa, kyllä pienemmällekin on hoitopaikka järjestettävä. mutta nyt et juopolla lasta enää hoidata.järki käteen, lapsesi henki ja henkinen hyvinvointi kyseessä. oletko tosiaan valmis ottamaan riskin