Alkavatko lapsenne kirkua hädissään nyt kun aurinko paistaa sisälle?
että pitää kaikki verhot sulkea alas, ettei olis niin kirkasta?
Kommentit (13)
Josif Fritzll voisi suositella erilaisia kellarivaihtoehtoja... ap, Jos tämä ei ole provo, niin vie lapsesi lääkärille!
mutta nyt ovat täällä vinkuneet hädissään koko aamun, että apua apua apua aurinko paistaa kirkkaasti, apua aurinko ei saa paistaa, vihaan aurinkoa, sattuu, hirveää. Voi jeesus.
1 v oli herännyt päiväunilta eli tullut hämärästä huoneesta, ja laitoin hänet olkkarin lattialle ja pyysin 5-vuotiasta avaamaan unipussin, kun jatkoin keittiöhommia. Vahingossa pieni oli juuri naama suoraan aurinkoon, ja huusi raastavasti (kun pieni isoveli ei ollut niin nopea sen vetskarin kanssa...)
Eli meillä tosiaan kirkui
himassa niillä on aina kaihtimet alhaalla ja valot pois. Kai se on vähän liian kirkasta tottumattomalle. Ite vaan haluis antaa auringon paistaa kun tota pimeyttä on jo kestäny.
mutta nyt ovat täällä vinkuneet hädissään koko aamun, että apua apua apua aurinko paistaa kirkkaasti, apua aurinko ei saa paistaa, vihaan aurinkoa, sattuu, hirveää. Voi jeesus.
Sano heille joiden lapset ovat, että lääkäriä voisi suositella. Jeesusta ei tarvita...
Onko Asperger, johon liittyy yliherkkyyttä eri aistien suhteen?
Minkä ikäinen lapsi, onko tutkittu esim neuvolassa?
taitaa olla perinnöllistä.
Jesse on meidän kamu.
Mulla itsellä alkoi flunssa noin, aurinko särki silmiin, kohta pisteli jo kurkussa kurjan tuntuisesti.
Luin tämän otsikon aiemmin ja en viitsinyt edes avata. Asia kuulosti niin tyhmältä.
Mutta sitten kävin hakemassa 1,5-vuotiaan tytön hämärästä päikkäreiltä olohuoneeseen ja kirkuminen alkoi. Laitoin kaihtimet kiinni ja tyttö jatkoi itkemistään pää painettuna syliini. Lopulta helpotti.
Eli juu, kyllä itkettiin ja piti sulkea verhot. :)
nyt vasta aloin miettiä, että onkohan kaikki muutkin lapset kun vähän oudolta se tuntuu
kai se on jotain huomionhakua
ap
Minulla itselläni kirkas aurinko sattuu silmiin ihan oikeasti ja migreenihän siitä meinaa tulla. Lievässä migreenissä päätäni kivistää ja pahoinvoinnin tunne velloo. Ja mies on tietysti sellainen kirkkaan auringon rakastaja.
Olen jo ostanut suukapulat ja aurinkolasit. Olisiko jossain linkki mistä löytyisi trendikkäät kevätmallit? Hätä on suuri.