Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko aikaa menee adoptioprosessiin?

Vierailija
08.03.2009 |

Biologinen kello tikittää jo pahasti, ikä juuri 34v. Jos kesään mennessä ei luonnollinen raskaus ala, alkavat jatkoselvittelyt (1v yritystä). Sitten hoidot jne. joten 2 v kuluttua luulisin jo tietäväni, saanko yhtäkään biolasta (jattelin hoitaa homman ks. puolella, ei ole aikaa jonotella yleiselle puolelle, ellei muutamassa kk päästä). Mutta sittenhän adoptioneuvontaan pitää jonottaa, neuvonta ja selvitys ja lapsen odottaminen. Minähän olen 40-v ennen kuin saan lapsen.. Tai siis ME, mieheni ja minä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on, sitä voi olla ehkä noin vuosi, sitten on neuvonta, joka vie noin vuoden, luvan saaminen voi viedä puoli vuotta, sitten kohdemaan valinta, johon voi huveta puoli vuotta. Sitten itse odotus, joka voi viedä vuosia.

Eli pitkään prosessiin kannattaa nykyään varautua. Ja hyvin epävarmaan.

Vierailija
2/3 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti yritystä pari vuotta ennenkuin alettiin selvitellä raskaudettomuus johtuu. Syy oli ihan vaan ovulaatiohäiriö joka saatiin korjattua pistoksilla ilman yhtäkään inssiä. Ja nyt 4 vuotta yrityksen aloituksesta meillä on pieni vauva. Koska olet jo tuon ikäinen, minä toimisin tilanteessasi nopeasti. Ota selvää mikä klinikka on halvin. Käsittääkseni esim. Hgissä muut paikat ovat Väestöliittoa halvempia. Tsemppiä sinulle!

Biologinen kello tikittää jo pahasti, ikä juuri 34v. Jos kesään mennessä ei luonnollinen raskaus ala, alkavat jatkoselvittelyt (1v yritystä). Sitten hoidot jne. joten 2 v kuluttua luulisin jo tietäväni, saanko yhtäkään biolasta (jattelin hoitaa homman ks. puolella, ei ole aikaa jonotella yleiselle puolelle, ellei muutamassa kk päästä). Mutta sittenhän adoptioneuvontaan pitää jonottaa, neuvonta ja selvitys ja lapsen odottaminen. Minähän olen 40-v ennen kuin saan lapsen.. Tai siis ME, mieheni ja minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyneni, lapsettomuushoitoihin ja PCO:hon perehtynyt, kehoitti odottomaan vuoden, uskoi positiivisesti raskautumismahdollisuuksiini. Eli vuosi ja sitten tutkimukset ja tarvittavat hoidot. Odotellaan vielä muutama kierto..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän